DMSERVICE

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
kwfinder

معرفی ابزار سایت kwfinder

معرفی ابزار سایت kwfinder

kwfinder چیست؟

KWFinder یکی از کاربردی ترین و مهم ترین ابزارهای سئو در زمینه کیورد ریسرچ یا تحقیق کلمات کلیدی است،  که به سئو کارها و افرادی که در زمینه تولید محتوا چه برای وبسایت و چه برای اینستاگرام هستند کمک می‌کند تا کلمات کلیدی مناسب برای سایت خود را پیدا کنید. این ابزار به شما اطلاعات مختلفی در مورد کلمات کلیدی مانند حجم جستجو، سختی کلمه کلیدی، CPC و رقابت ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های KWFinder عبارتند از:

  1. پیدا کردن کلمات کلیدی: KWFinder به شما کمک می‌کند تا کلمات کلیدی مرتبط با موضوع وب سایت خود را پیدا کنید.
  2. تحلیل کلمات کلیدی: KWFinder اطلاعات مختلفی در مورد کلمات کلیدی مانند حجم جستجو، سختی کلمه کلیدی، CPC و رقابت ارائه می‌دهد.
  3. پیشنهاد کلمات کلیدی: KWFinder کلمات کلیدی مرتبط با کلمه کلیدی مورد نظر شما را پیشنهاد می‌دهد.
  4. تجزیه و تحلیل رقبا: KWFinder به شما کمک می‌کند تا کلمات کلیدی که رقبای شما برای رتبه‌بندی در گوگل استفاده می‌کنند را پیدا کنید.
  5. ردیابی رتبه‌بندی: KWFinder به شما کمک می‌کند تا رتبه‌بندی وب سایت خود را برای کلمات کلیدی مورد نظر خود ردیابی کنید.
  6. پشتیبانی از بیش از ۵۰ زبان: KWFinder از بیش از ۵۰ زبان مختلف پشتیبانی می‌کند و به شما امکان تحلیل کلمات کلیدی در بازارهای جهانی را می‌دهد.
  7. نمایش تاریخچه و تغییرات: این ابزار به شما امکان مشاهده تاریخچه و تغییرات کلمات کلیدی را در طول زمان می‌دهد تا بتوانید روند رشد و تغییرات را بررسی کنید.
  8. گزارش‌دهی: KWFinder به شما امکان گزارش‌دهی دقیق و جامع از عملکرد کلمات کلیدی و استراتژی‌های SEO را فراهم می‌کند.

کاربردهای ابزار سایت KWFinder

چند نمونه از نحوه استفاده از KWFinder آورده شده است:

  • برای پیدا کردن کلمات کلیدی برای یک پست وبلاگ جدید: می‌توانید از KWFinder برای پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط با موضوع پست وبلاگ خود استفاده کنید.
  • برای بهبود رتبه‌بندی وب سایت خود در گوگل: می‌توانید از KWFinder برای پیدا کردن کلمات کلیدی که رقبای شما برای رتبه‌بندی در گوگل استفاده می‌کنند استفاده کنید.
  • برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی PPC: می‌توانید از KWFinder برای پیدا کردن کلمات کلیدی با CPC بالا استفاده کنید.

KWFinder یک ابزار پولی است، اما نسخه رایگان آن نیز وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

چگونه از kwfinder استفاده کنیم؟

0. قبل از هرکاری باید اقدام به تهیه ی اکانت برای استفاده کاربردی از این ابزار نمائید برای این کار پیشنهاد میکنم از سایت نوین ترند جهت خرید اکانت این ابزار استفاده نمائید

آموزش kwfinder

در ادامه به آموزش گام به گام Kwfinder خواهیم پرداخت امیدواریم برای شما عزیزان کاربرد داشته باشد.

1. حساب کاربری بسازید : ابتدا باید به وب سایت KWFinder بروید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. KWFinder یک نسخه رایگان و پولی دارد. نسخه رایگان به شما امکان می‌دهد تا تعداد محدودی از جستجوها را انجام دهید.

kwfinder.commangools.com

2. کلمه کلیدی مورد نظر خود را وارد کنید:پس از ایجاد یا خرید حساب کاربری، می‌توانید کلمه کلیدی مورد نظر خود را در نوار جستجو در بالای صفحه اصلی وارد کنید، مراقب باشید حتما اگر برای خدمات سئو سایت فارسی اقدام به استفاده می کنید زبان آن را بر روی Persian بگذارید.

3. نتایج را بررسی کنید:

kwfinder

KWFinder اطلاعات مختلفی در مورد کلمه کلیدی مورد نظر شما ارائه می‌دهد، از جمله:

  • حجم جستجو: تعداد دفعات جستجوی کلمه کلیدی در ماه
  • سختی کلمه کلیدی: دشواری رتبه‌بندی برای کلمه کلیدی
  • CPC: هزینه هر کلیک برای کلمه کلیدی
  • رقابت: تعداد وب سایت‌هایی که برای کلمه کلیدی رتبه‌بندی شده‌اند

4. از فیلترها برای محدود کردن نتایج استفاده کنید:

می‌توانید از فیلترها برای محدود کردن نتایج جستجو بر اساس معیارهای مختلف مانند حجم جستجو، سختی کلمه کلیدی، CPC و رقابت استفاده کنید.

5. کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کنید:

KWFinder کلمات کلیدی مرتبط با کلمه کلیدی مورد نظر شما را پیشنهاد می‌دهد. می‌توانید از این کلمات کلیدی برای ایجاد محتوای جدید و بهبود سئوی وب سایت خود استفاده کنید.

6. رتبه‌بندی خود را ردیابی کنید:

KWFinder به شما امکان می‌دهد تا رتبه‌بندی وب سایت خود را برای کلمات کلیدی مورد نظر خود ردیابی کنید. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا ببینید سئوی وب سایت شما چقدر موثر است.

خرید اکانت kwfinder

جهت خرید اکانت kwfinder می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید از جمله پرداخت از طریق درگاه های واسط مثل ایرانیکارت و … یا از طریق سایت نوین ترند اقدام به خرید نسخه ارزان تر این ابزار کاربردی  نمائید.

جدیدترین مقالات