DMSERVICE

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
بهترین شرکت های طراحی سایت فروشگاهی آپدیت 2024

بهترین شرکت های طراحی سایت فروشگاهی آپدیت 2024

بهترین شرکت های طراحی سایت فروشگاهی آپدیت 2024

این روز ها که خرید اینترنتی کالا بین مردم جا افتاده، فروشگاه های اینترنتی درآمد خوبی کسب می کنند. همین باعث شده که بسیاری از افراد به فکر راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بیفتند. تقریبا رقابت در همه حوزه های فروش اینترنتی بالا است و بسیار مهم است که بتوانید توجه و اعتماد کاربران را جلب کنید تا برای خرید کالا شما را انتخاب کنند. 

راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی خوب جنبه های مختلفی دارد اما در این مقاله ما به مرحله طراحی سایت پرداخته ایم. 

یک فروشگاه اینترنتی خوب باید یک سایت خوب، پر سرعت و جذاب داشته باشد. طبیعتا برای این که مطمئن باشید پروژه طراحی سایت فروشگاهی شما به بهترین شکل ممکن انجام می شود، باید آن را به یک طراح سایت حرفه ای و با سابقه بسپارید.

به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفتیم لیست بهترین شرکت های طراحی سایت فروشگاهی را با هم بررسی کنیم و ببینیم در حال حاضر کدام شرکت ها بهترین خدمات طراحی سایت فروشگاهی را ارائه می دهند. 

بهترین شرکت های طراحی سایت فروشگاهی

شرکت های طراحی سایت زیادی در حال حاضر در تهران و سایر شهر ها فعال هستند. علاوه بر شرکت ها، شما می توانید طراحی سایت خود را به طراحان سایتی که به صورت مستقل و فریلنسری کار می کنند نیز بسپارید. ما در این مقاله چند تا از بهترین شرکت های طراحی سایت فروشگاهی را معرفی می کنیم اما بی شک تعداد افراد و شرکت هایی که خدمات با کیفیت ارائه می دهند به این چند مورد محدود نمی شود.

1.آژانس دیجیتال مارکتینگ DmService

شرکت دی ام سرویس نیز خدمات طراحی سایت و سئو ارائه می دهد. اگر قصد ساخت و راه اندازی سایت فروشگاهی یا هر نوع سایت دیگری را دارید، می توانید از خدمات طراحی سایت دی ام سرویس استفاده کنید. علاوه بر طراحی سایت، خدمات سئو، تولید محتوا و گوگل ادز کسب و کارتان را هم می توانید با دی ام سرویس انجام دهید. در ادامه خدمات دی ام سرویس را بیشتر معرفی می کنیم.

خدمات طراحی سایت فروشگاهی در دی ام سرویس

یکی از خدمات اصلی تیم دی ام سرویس، طراحی سایت وردپرسی است. با توجه به این که وردپرس بهترین و محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در سراسر جهان است، بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند سایت بر پایه وردپرس داشته باشند. همچنین هزینه طراحی سایت با وردپرس نسبت به کد نویسی کمتر است و سرعت انجام کار نیز بسیار بیشتر است. 

ما در دی ام سرویس خدمات طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس را با قیمت مناسب و پشتیبانی 24 ساعته ارائه می دهیم. همچنین می توانید خدماتی همچون سئو و تولید محتوا، کمپین های گوگل ادز و رپورتاژ آگهی و … را به صورت متمرکز به ما بسپارید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات طراحی سایت فروشگاهی در دی ام سرویس، از طریق راه های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید. 

2. شرکت طراحی سایت وبسیما

یکی از شرکت های با سابقه و قوی در حوزه طراحی سایت فروشگاهی، شرکت وبسیما است. این شرکت از سال 1390 فعال خود را آغاز کرده است و  در حال حاضر یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات طراحی سایت است. طراحی سایت در این شرکت با وردپرس و زبان php انجام می شود. این شرکت پشتیبانی 24 ساعته و مشاوره رایگان دارد و برای شما یک سایت اختصاصی و به روز طراحی می کند. البته باید توجه داشته باشید که هزینه طراحی سایت در شرکت وبسیما بسیار بالا است. 

3. آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین

نوین یکی از مجموعه های موفق در حوزه دیجیتال مارکتینگ و خدمات تبلیغات است که بعید است اسم آن را نشنیده باشید. طراحی سایت یکی از خدماتی است که شرکت نوین ارائه می دهد اما تمرکز شرکت بیشتر روی دیجیتال مارکتینگ است. هزینه خدمات طراحی سایت در شرکت نوین نیز به نسبت سایر شرکت ها بالا است. 

4. شرکت طراحی سایت آی وحید

آی وحید یکی از شرکت های طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ در ایران است که با نمونه کار های قوی خود، موفق شده به یکی از شرکت های شناخته شده و معروف در بازار تبدیل شود. علاوه بر طراحی سایت، آی وحید خدمات طراحی اپلیکیشن و سئو را نیز ارائه می دهد. یکی از نمونه کار های شناخته شده این شرکت، طراحی سایت فارسروید و آهن آنلاین است. مثل دو شرکت طراحی سایت قبلی، هزینه طراحی سایت در آی وحید نیز بالا است. 

5. شرکت طراحی سایت وب 24

وب 24 نامی شناخته شده در حوزه طراحی سایت است. این شرکت خدمات گسترده ای ارائه می دهد که طراحی سایت یکی از آن ها است. مشاوره اصولی، کد های بهینه و طراحی خلاقانه از جمله ویژگی های شرکت وب 24 است. این شرکت نیز طبق روالی که تا اینجا دیدیم، تعرفه بالایی دارد.

6. شرکت طراحی سایت کد سئو

شرکت کد سئو نیز یکی از شرکت های طراحی سایت با خدمات با کیفیت است. این شرکت در سال 1398 تاسیس شده است و خدمات طراحی سایت با کد نویسی و وردپرس را ارائه می دهد. این شرکت به نسبت شرکت های دیگر قیمت مناسب تری دارد و خدماتی مثل دیجیتال مارکتینگ و سئو را نیز ارائه می دهد.

چند تا از بهترین سایت های فروشگاهی از نظر طراحی

در ادامه چند مورد از بهترین سایت های فروشگاهی ایرانی از نظر طراحی را به شما معرفی می کنیم. بررسی این سایت ها می تواند به شما کمک کند که شناخت بیشتری نسبت به طراحی سایت فروشگاهی پیدا کنید.

دیجی کالا 

بدون شک دیجی کالا یکی از موفق ترین فروشگاه های اینترنتی در ایران است. احتمالا با آوردن اسم این فروشگاه، ظاهر سایت آن در ذهن شما تداعی شده است. با وجودی که بسیاری از متخصصان به شلوغ بودن این سایت ایراد می گیرند، اما سرعت بالا و دسترسی آسان به بخش های مختلف سایت این مشکل را تا حد زیادی جبران کرده است. 

علی بابا

برند علی بابا آنقدر شناخته شده است که نیازی به معرفی ندارد. سایت علی بابا از همه نظر یک سایت فروشگاهی خوب است. علی بابا موفق شده با وجود گسترده بودن خدمات، یک سایت منظم و جمع و جور طراحی کند که به شما امکان می دهد به راحتی و بدون سردرگمی، به بخش های مورد نظرتان دسترسی داشته باشید.

باسلام

یکی از سایت های فروشگاهی موفق در ایران، سایت با سلام است. طراحی این سایت کاملا با هدف و هویت برند باسلام همسو است و به شما احساس صمیمیت را منتقل می کند. با توجه به موضوع سایت، طراحان وب سایت باسلام عملکرد فوق العاده ای در ساده و منظم نگه داشتن سایت و دوری از شلوغی و سردرگمی از خود به نمایش گذاشته اند.

نظر شما چیست؟

نظرات مشتریان و کاربران همیشه یکی از منابع ارزشمند برای شناخت کالا و خدمات شرکت های مختلف است. به همین دلیل از شما می خواهیم که اگر تجربه کار کردن با شرکت های طراحی سایت یا طراحان سایت مستقل را داشته اید، حتما با ما در میان بگذارید. نظرات شما به سایر کاربران دی ام سرویس کمک می کند که بهترین شرکت های طراحی سایت فروشگاهی را بیشتر بشناسند و بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند.

جدیدترین مقالات