DMSERVICE

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خدمات طراحی سایت وکالت ، خدمات سئو سایت وکالت ، خدمات تولید محتوا سایت وکالت

طراحی سایت وکلا

وجه تمایز طراحی سایت وکالت با تیم ما

بالاترین بازدهی در طراحی

سرعت بهینه وبسایت

رعایت اصول سئو

تجربه کاربری حرفه ای

رابط کاربری حرفه ای

امکانات متنوع

داشتن یک وبسایت کارآمد و جذاب یکی از لازمه های راه اندازی کسب و کار های اینترنتی است. به همین دلیل شغل طراحی سایت چه در ایران چه در سایر کشور ها، بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته و قویا پیش بینی می شود که در آینده رشد بیشتری هم داشته باشد. 

خبر خوب این است که به لطف سیستم هایی مثل وردپرس، نیازی نیست برای طراحی سایت مدرک دانشگاهی داشته باشید یا حتی کدنویسی بلد باشید. طراحی سایت با وردپرس به نسبت روش های دیگر، بسیار ساده، سریع و کارآمد است. شما می توانید با گذراندن یک دوره آموزشی، اصول اولیه طراحی سایت را یاد بگیرید و حتی پروژه طراحی سایت بگیرید و درآمد کسب کنید. 

آنچه در این مقاله بررسی خواهیم کرد

در این مقاله موضوعات زیر را توضیح خواهیم داد:

  • طراحی سایت با وردپرس چیست؟
  • چه سایت هایی را می توان با وردپرس طراحی کرد؟
  • طراحی سایت با وردپرس چه تفاوتی با روش های کدنویسی دارد و کدام یک بهتر هستند؟
  • مزایا و معایب طراحی سایت با وردپرس چیست؟ 
  • چقدر طول می کشد یک وب سایت را با وردپرس طراحی کنیم؟
  • بازارکار و درآمد طراحی سایت با وردپرس چگونه است؟
  • چگونه طراحی سایت با وردپرس را یاد بگیریم؟

طراحی سایت وکالت با وردپرس چیست؟

قبل از این که سراغ مباحث پیشرفته تر برویم، ابتدا باید ببینیم که وردپرس چیست و طراحی سایت وکالت با وردپرس دقیقا به چه معنا است. به زبان ساده، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که همه امکانات لازم برای ساخت و راه اندازی یک وبسایت را در اختیار شما قرار می دهد. 

برای کار با وردپرس هیچ نیازی به دانش کد نویسی یا برنامه نویسی ندارید. در حال حاضر بهترین سیستم مدیریت محتوا یا CMS موجود در جهان وردپرس است. درصد قابل توجهی از وبسایت هایی که امروزه چه در ایران چه در کشور های دیگر فعال هستند، با وردپرس طراحی شده اند و طراحی سایت با وردپرس محبوب ترین روش برای ساخت و راه اندازی انواع وب سایت است. 

به طور خلاصه، اگر می خواهید برای خودتان سایت شخصی طراحی کنید یا به عنوان طراح سایت وارد بازار کار شوید، وردپرس همه امکانات مورد نیاز را در اختیارتان قرار می دهد.

انواع طراحی سایت تخصصی با وردپرس

یکی از مزیت های وردپرس که آن را به محبوب ترین ابزار برای طراحی و ساخت سایت تبدیل کرده است، انعطاف پذیری بالا و امکانات گسترده آن است. با وردپرس می توانید انواع سایت را طراحی کنید. چه قصد داشته باشید سایت شرکتی یا فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید، چه قصد طراحی سایت شخصی خودتان را داشته باشید، می توانید به راحتی از وردپرس استفاده کنید. در ادامه چند نمونه از سایت ها که با وردپرس قابل طراحی هستند را با هم مرور می کنیم:

طراحی سایت وکالت با وردپرس

سایت شرکتی به سایتی گفت می شود که به منظور معرفی کسب و کار، خدمات یا محصولات یک شرکت یا کسب و کار طراحی می شود. اگر هدف شما از یادگیری طراحی سایت با وردپرس گرفتن پروژه و وارد شدن به بازار کار این شغل است، باید بدانید که اکثر پروژه های طراحی سایت در بازار مربوط به سایت شرکتی است. وردپرس به شما این امکان را می دهد که به راحتی برای کسب و کار های مختلف سایت طراحی کنید و از این طریق درآمد کسب کنید.

طراحی سایت شخصی با وردپرس

وردپرس این امکان را به شما می دهد که سایت یا وبلاگ شخصی بسازید. دلایل زیادی برای ساخت سایت شخصی وجود دارد. دلیل شما هر چه که باشد، وردپرس همه امکانات لازم برای ساخت یک سایت شخصی بی نقص را در اختیار شما قرار می دهد.

طراحی سایت وکالت با وردپرس بهتر است یا برنامه نویسی؟

یکی از راه های طراحی سایت، طراحی سیستم مدیریت محتوای منحصر به فرد با برنامه نویسی است. در این روش کل سیستم مدیریت محتوا از طریق یکی از زبان های محبوب تحت وب کد نویسی می شود و طراحی کل سایت بر مبنای کد نویسی است. 

زبان های پایتون، جاوا و جاوا اسکریپت محبوب ترین زبان ها برای طراحی سایت با کدنویسی هستند.

طراحی سایت با وردپرس از این نظر که ساده تر و سریع تر است نسبت به برنامه نویسی برتری دارد. همچنین افراد مبتدی به راحتی می توانند از وردپرس استفاده کنند در حالی که کدنویسی کار راحتی نیست. 

با این وجود طراحی سایت با برنامه نویسی روش حرفه ای تری است و سایت کاملا مطابق با خواسته و سلیقه کارفرما ساخته می شود. البته این روش هزینه بیشتری دارد و زمان بیشتری هم می برد.

تفاوت طراحی سایت با وردپرس و html

Html یک زبان نشانه گذاری است که از آن برای طبقه بندی المان های مختلف در صفحات وب سایت استفاده می شود. در واقع ساختار کلی سایت با Html نوشته می شود. کار با زبان Html نیاز به دانش کد نویسی دارد در حالی که وردپرس بدون کد نویسی است. 

طراحی سایت با وردپرس بهتر است یا php

پی اچ پی (Php) یکی از زبان های برنامه نویسی است که برای طراحی سایت نیز کاربرد دارد. وردپرس از این نظر که سرعت طراحی سایت با آن بیشتر است و راحت تر است، و همچین امنیت بیشتر و رابط کاربری به روزتری دارد، معمولا به Php ترجیح داده می شود.

طراحی سایت با وردپرس خوب یا بد؟

اگر قصد دارید طراحی سایت را به عنوان یک شغل یا برای کار شخصی خودتان یاد بگیرید، حتما این سوال ذهن شما را هم درگیر کرده است که آیا طراحی سایت با وردپرس خوب است یا نه؟ آیا ارزش وقت گذاشتن دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله. وردپرس یک سیستم بی نقص نیست اما سال ها است که به عنوان بهترین سیستم مدیریت محتوا در سراسر جهان شناخته می شود و اکثر سایت هایی که با آن ها رو به رو می شوید، بر پایه وردپرس هستند (مثل همین وبسایت دی ام سرویس). یکی از مزایای وردپرس، به روز رسانی های منظمی است که برای آن منتشر می شود. بنابراین با اطمینان می توان پیش بینی کرد که طراحی سایت با وردپرس رشته ای نیست که به این راحتی ها از میان برود یا کمرنگ شود. 

فواید طراحی سایت وکالت با وردپرس

وردپرس مزیت های بسیار زیادی دارد و همین باعث شده که به محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان تبدیل شود. از جمله فواید طراحی سایت وکالت با وردپرس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وردپرس کاملا رایگان است
  • وردپرس کاملا برای سئو مناسب است و امکان بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو را به شما می دهد
  • سایت هایی که با وردپرس طراحی می شوند از نظر سرعت و بهینه بودن مشکلی ندارند
  • وردپرس به شما امکان طراحی انواع سایت را می دهد بدون این که نیازی به نوشتن حتی یک خط کد داشته باشید
  • وردپرس منبع باز یا open source است
  • استفاده از وردپرس بسیار ساده است و می توانید در مدت زمان کوتاه آن را یاد بگیرید
  • وردپرس یک سیستم کاملا امن است
  • قابلیت شخصی سازی و انعطاف در وردپرس بسیار بالا است و دست شما را باز می گذارد

معایب طراحی سایت وکالت با وردپرس

وردپرس برای شروع کسب و کار بهترین روش است اما زمانی که کسب و کار رشد می کند و ترافیک سایت به صورت تصاعدی افزایش می یابد، ممکن است سایت سنگین شود و سرعت آن افت کند. به همین دلیل تعدادی از کسب و کار ها زمانی که به ترافیک های بسیار بالا می رسند، روی طراحی سایت با کد نویسی سرمایه گذاری می کنند.

مدت زمان طراحی سایت تخصصی با وردپرس

مدت زمانی که طول می کشد یک وبسایت را از صفر تا صد طراحی کنید، به عوامل زیادی بستگی دارد. به طور متوسط ممکن است بتوانید یک سایت ساده و سبک را در کمتر از یک هفته طراحی کنید. اما مدت زمان طراحی سایت های پیچیده و سنگین همچون سایت های فروشگاهی، ممکن است بیشتر از دو ماه طول بکشد.

شغل طراحی سایت با وردپرس

شغل طراحی سایت با توجه به بازار کار در حال رشدی که دارد، یکی از پولسازترین حوزه های طراحی وب است. برای ورود به شغل طراحی سایت با وردپرس نیازی به مدرک دانشگاهی ندارید. گذراندن یک دوره آموزشی خوب که در آن مبانی وردپرس و نحوه طراحی و راه اندازی سایت را به صورت عملی و پروژه محور یاد بگیرید، نقطه شروع خوبی است. پس از آن می توانید با کارآموزی یا انجام پروژه رایگان یا با قیمت پایین یک رزومه قوی بسازید و بعد از کسب تجربه کافی، به صورت رسمی وارد بازار کار طراحی سایت شوید. 

بازار کار طراحی سایت با وردپرس

در حال حاضر با یک جستجوی ساده در اینترنت به راحتی می توانیم به صد ها آگهی استخدام طراح سایت با وردپرس دسترسی داشته باشیم. با توجه به این که هر کسب و کاری برای ورود به حوزه دیجیتال نیاز به سایت دارد، هر روز شرکت ها و کسب و کار های بیشتری به سمت طراحی سایت می آیند. با توجه به این که طراحی سایت با وردپرس نسبت به کد نویسی سریع تر و کم هزینه تر است، اکثر کسب و کار ها این روش را ترجیح می دهند. بنابراین به طور کلی چه برای کار تمام وقت و استخدامی چه برای کار پروژه ای و فریلنسری، بازار کار طراحی سایت بسیار خوب و پر رونق است. 

درآمد طراحی سایت با وردپرس چقدر است؟

درآمد طراحی سایت با وردپرس به عوامل زیادی بستگی دارد. اگر به صورت تمام وقت بخواهید در یک شرکت مشغول به کار شوید حداقل حقوق شما حقوق مصوب بازارکار خواهد بود که بسته به تجربه و مهارت شما می تواند بیشتر شود. اگر به صورت پروژه ای با شرکت های مختلف کار کنید، درآمد بیشتری خواهید داشت. برخی طراحان سایت پروژه های خارجی قبول می کنند و از این طریق درآمد دلاری دارند.

شروع طراحی سایت با وردپرس

همانطور که اشاره کردیم شرکت در یک دوره آموزش طراحی سایت می تواند قدم اول شما برای ورود به این بازار پر رونق و جذاب باشد. توجه داشته باشید که برای ورود به بازار، نیازی به دوره های طولانی چند صد ساعتی ندارید. یک دوره جامع که سرفصل های مناسب برای بازار کار را پوشش دهد و از همه مهم تر، پروژه محور و عملی باشد، شما را زودتر به مقصد می رساند.

آموزش گام به گام پروژه محور طراحی سایت با وردپرس

ما در آکادمی دی ام سرویس یک دوره آموزش پروژه محور طراحی سایت برگزار می کنیم. این دوره به صورت حضوری برگزار می شود و ظرفیت آن هر ماه محدود است. سرفصل های دوره طراحی سایت آکادمی دی ام سرویس، کاملا مطابق با نیاز بازار کار طراحی شده اند. در این دوره در کنار یادگیری مفاهیم و مباحث تئوری، خودتان باید یک سایت را از نقطه صفر طراحی کنید و مرحله به مرحله آن را ادامه دهید. تا جایی که در انتهای دوره، اولین سایت وردپرسی شما تکمیل می شود. 

پس از اتمام دوره هم می توانید تا 6 ماه از پشتیبانی مدرس استفاده کنید. اگر می خواهید درباره این دوره آموزشی اطلاعات بیشتری کسب کنید و نمونه پروژه هنرجوهای قبلی را مشاهده کنید، اینجا کلیک کنید.

پکیج جامع فیلم آموزش طراحی سایت با وردپرس

اگر ساکن تهران نیستید یا به هر دلیلی آموزش غیر حضوری را ترجیح می دهید، می توانید فیلم کلاس را در قالب پکیج آموزش طراحی سایت از ما خریداری کنید. این فیلم توسط مدرس دوره حضوری ضبط شده و همه سرفصل های تدریس شده در دوره حضوری را پوشش می دهد. برای اطلاعات بیشتر درباره پکیج ویدیویی آموزش طراحی سایت با وردپرس آکادمی دی ام سرویس اینجا کلیک کنید.

کارآموزی طراحی سایت با وردپرس

کارآموزی یکی از بهترین روش ها برای کسب تجربه عملی و ساخت یک رزومه قوی در حوزه طراحی سایت است. با این که شرکت در کارآموزی طراحی سایت برای ورود به بازار کار اجباری نیست، اما اگر دوست داشته باشید می توانید به عنوان کارآموز در مجموعه دی ام سرویس مشغول شوید. اولویت اصلی ما برای قبول کارآموز طراحی سایت، هنرجویان دوره حضوری و افرادی که پکیج ویدیویی را تماشا کرده اند هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کارآموزی طراحی سایت با وردپرس، اینجا کلیک کنید.

گرفتن پروژه طراحی سایت با وردپرس

بعد از این که طراحی سایت را به خوبی یاد گرفتید، می توانید با گرفتن پروژه طراحی سایت هم درآمد کسب کنید و هم رزومه قوی تری بسازید. راه های زیادی برای گرفتن پروژه طراحی سایت وجود دارد. می توانید از سایت های فریلنسری برای این کار استفاده کنید، برای آگهی های استخدام رزومه بفرستید، در شبکه های اجتماعی مثل لینکدین یا حتی اینستاگرام خودتان را معرفی کنید یا مستقیما با شرکت های مختلف تماس بگیرید. 

بدون کد نویسی طراح سایت شوید و درآمد کسب کنید

در این مقاله هر آنچه باید برای شروع مسیر طراحی سایت با وردپرس بدانید را با هم مرور کردیم. نظر شما درباره وردپرس چیست؟ آیا برای شروع مسیر شغلی جدیدتان هیجان زده هستید یا هنوز سوالاتی ذهن شما را درگیر کرده است؟ در بخش کامنت ها پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

خدمات سئو تخصصی سایت وکالت

سئو سایت وکالت خود را با خیال راحت به ما بسپارید و گزارش منظم دریافت کنید. در دی ام سرویس، خدمات سئو سایت با تکنیک های کلاه سفید و کلاه خاکستری با هدف ارتقا رتبه سایت در کلمات کلیدی اصلی و پولساز و افزایش ترافیک ارگانیک سایت انجام می شود. سئو سایت مستقیما تعداد مشتری و درآمد سایت را تحت تاثیر قرار می دهد و این اثر را در طول زمان می توانید به وضوح مشاهده کنید.

خدماتی که ارائه می دهیم:

آنالیز سئو سایت

بررسی همه جانبه سایت و مشخص کردن نقاط ضعف و قوت سایت و رتبه های سایت در کلمات کلیدی مهم

آنالیز کلمات کلیدی

یک آنالیز جامع کلمات کلیدی روی سایت شما انجام شده و کلمات کلیدی کانونی اصلی و فرعی استخراج می شوند. هدف قرار دادن کلمات کلیدی مناسب یکی از اصلی ترین بخش های سئو است که اگر درست انجام شود می تواند برگ برنده شما باشد.

ارائه استراتژی سئو 

طراحی یک برنامه هدفمند اختصاصی متناسب با نیاز های سایت جهت نتیجه گیری در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت

بهینه سازی سئو سایت

کلیه بهینه سازی های لازم بر اساس اولویت بندی نیاز های سایت اجرا می شود. این بهینه سازی شامل سئو تکنیکال، سئو آن-پیج و سئو آف-پیج می شود.

لینک سازی داخلی و خارجی

لینکسازی داخلی و خارجی جهت افزایش اعتبار و رتبه سایت بر اساس برنامه اختصاصی روی سایت اجرا می شود. لینکسازی خارجی و داخلی یکی از مهم ترین فاکتور ها برای گوگل است؛ البته به شرطی که به صورت اصولی انجام شود.

ارائه پلن محتوایی و مدیریت محتوا

برنامه محتوایی به صورت منظم در اختیار تیم محتوا قرار داده می شود 

ارائه پلن رپورتاژ و اجرا

در صورت نیاز سایت، به صورت منظم برنامه ای برای انتشار رپورتاژ آگهی توسط تیم سئو ارائه شده و اجرا می شود.

آموزش به اعضای تیم شما (انتخابی)

در صورت نیاز، آموزش های لازم به اعضای تیم کارفرما ارائه می شود.

ارائه گزارش هفتگی و ماهیانه

گزارش های هفتگی و ماهیانه به صورت دقیق و منظم به شما ارائه می شود تا در جریان کارها قرار بگیرید. 

خدمات تولید محتوا حرفه ای سایت وکالت

در صورتی که بخواهید می توانید برای تولید محتوای حرفه ای سایت وکالت محصولات، صفحات، وبلاگ و رپورتاژ از خدمات ما استفاده کنید.

سئو سایت وکالت با تیم ما

مشاوره سئو سایت

مشاوره سئو سایت

افزایش سرعت سایت​

افزایش سرعت سایت

آنالیز و رفع خطا سایت

افزایش سرعت سایت

قبلا هزینه زیادی صرف سئو کردم اما نتیجه خوبی نگرفتم…

بسیاری از مدیران کسب و کار پیش از این که به ما مراجعه کنند، هزینه ها زیادی را بابت سئو سایتشان پرداخت کرده اند اما از نتیجه کار راضی نبوده اند. اکثر این تجربه های ناموفق را می توان به این سه دلیل نسبت داد:

انتظارات شما واقع بینانه نبوده: سئو یک فرایند زمانبر و تدریجی است و نباید در کوتاه مدت انتظار نتیجه های عجیب و غریب داشته باشید. 

به اندازه کافی صبر نکردید: سئو در طول زمان نتیجه می دهد و نمی توان در بازه یک هفته یا یک ماه انتظار معجزه داشت. 

انتخاب مناسبی نداشتید: افراد زیادی در حوزه سئو فعالیت دارند. با وجودی که سئوکار های با تجربه و صادق کم نیستند، اما متاسفانه برخی افراد بدون داشتن دانش کافی و فقط با وعده دادن، مدیران کسب و کار را فریب می دهند و گاها هزینه های سرسام آوری را هم دریافت می کنند.

می خواهم خودم سایتم را سئو کنم اما بلد نیستم…

اگر در حوزه سئو دانش و مهارت و تجربه کافی را داشته باشید، می توانید سئو سایت خودتان را انجام دهید و در کنار آن، از آژانس هایی مثل دی ام سرویس، مشاوره سئو دریافت کنید. اما اگر قبلا این کار را انجام نداده اید، پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه چنین ریسکی نکنید. درست است که در ابتدا به نظر می رسد اگر خودتان کار سئو را انجام دهید در هزینه ها صرفه جویی می شود، اما در بازار پر رقابت سئوی امروز، این کار اصلا منطقی نیست. 

آیا دی ام سرویس به من تضمین رتبه یک گوگل را می دهد؟

شرایط ایده آل برای هر سایتی این است که در کلمات کلیدی اصلی و پولساز خود، رتبه یک گوگل را داشته باشد. در این حالت بیشترین ترافیک را دریافت می کند و در نتیجه بیشترین درآمد را هم خواهد داشت. با این وجود، دی ام سرویس و هر آژانس سئوی معتبر و با تجربه ای، تضمین رتبه یک را به شما نخواهد داد. در حقیقت اگر کسی به شما قول داد که شما را به رتبه یک گوگل می رساند، به او اعتماد نکنید. 

چرا سئو سایت من تمام نمی شود؟

سئو سایت یک فرایند مداوم است نه پروژه ای که بالاخره یک روز تمام شود. سایت باید به صورت مداوم از نظر سئو بهینه سازی شود، برای آن محتوا تولید شود، لینک سازی شود و … . 

از کجا شروع کنیم؟

تجربه به ما نشان داده است که صاحبان کسب و کار برای شروع فرایند سئو اغلب دچار سردرگمی و دو دلی می شوند. به همین دلیل روی ارتباط شفاف و صادقانه با مدیران کسب و کار تاکید داریم. برای شروع کافی است از طریق فرم درخواست همکاری، کسب و کارتان را به ما معرفی کنید تا…

  • حوزه فعالیت و رقبای شما را آنالیز کنیم
  • سایت شما و وضعیت سئوی آن را مورد بررسی قرار دهیم
  • در یک جلسه حضوری یا آنلاین، کلیه نکات لازم را به شما ارائه داده و به سوالات شما به صورت شفاف پاسخ دهیم
  • یک پروپوزال کامل برای شما ارسال کنیم

سئو سایت وکالت

چه قصد راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی را داشته باشید، چه بخواهید کسب و کاری که دارید را وارد حوزه دیجیتال کنید و مشتری آنلاین جذب کنید، سئو یکی از حیاتی ترین ابزار هایی است که باید از آن استفاده کنید. در حقیقت سئو سایت با درآمدی که از سایت کسب می کنید رابطه مستقیم دارد و در بسیاری از موارد، کلید موفقیت کسب و کار های اینترنتی است. با انتخاب یک تیم حرفه ای و با تجربه سئو می توانید در مدت زمان معقول رتبه وب سایت خود را در نتایج جستجوی گوگل ارتقا دهید و بیش از پیش دیده شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات سئو سایت در سعادت آباد با ما تماس بگیرید.

سئو سایت وکالت به زبان ساده

به احتمال خیلی زیاد، برای رسیدن به این صفحه در سایت دی ام سرویس، عبارتی مثل “خدمات سئو سایت وکالت ” یا چیزی شبیه به آن را در گوگل یا یک موتور جستجوی دیگر، سرچ کرده اید. زمانی که شما چیزی را در گوگل سرچ می کنید، این موتور جستجو با استفاده از الگوریتم های هوشمندی که دارد، سایت های مرتبط با هدف شما را در صفحه نتایج جستجو برای شما به نمایش در می آورد.

این نتایج به ترتیب خاصی نمایش داده می شوند و ترتیب آن ها به هیچ وجه تصادفی نیست. در حقیقت گوگل به دنبال این است که شما هر چه سریعتر به بهترین نتیجه ممکن برسید. پس با بررسی دقیق صفحات، صفحه ای را که از همه مناسب تر است و بهتر به نیاز کاربر پاسخ می دهد، در ابتدا نمایش می دهد. 

هر کسب و کار اینترنتی، در قدم اول این دو هدف را دنبال می کند:

  1. توسط موتور های جستجو شناخته شود.
  2. در موتور های جستجو رتبه بالایی کسب کند.

کار سئو دقیقا همین است. سئو مجموعه ای از قواعد و روش ها است که رتبه وبسایت شما را در نتایج جستجوی گوگل ارتقا می دهد تا کاربران بیشتری از سایت شما بازدید کنند. 

واقعا سئو سایت وکالت مهم است؟

اگر کسی قصد داشته باشد در هر حوزه ای مغازه بزند، همه به او توصیه می کنند که پر رفت و آمد ترین منطقه شهر را برای این کار انتخاب کند. با این کار افراد بیشتری مغازه را می بینند و تعداد بازدیدکننده ها و در نهایت مشتری های مغازه بیشتر می شود. در خصوص کسب و کار های اینترنتی نیز همین امر صادق است.

با این تفاوت که در این مثال، پر بازدید ترین میدان شهر همان صفحه اول گوگل است و برای رسیدن به آن، باید سئو سایت شما خوب باشد. 

چگونه سئو سایت وکالت را بالا ببریم؟

حالا که با اهمیت سئو آشنا شدیم، حتما این سوال ذهن شما را هم درگیر کرده که چگونه سئو سایت وکالت را بالا ببریم؟ چگونه رتبه سایت را در گوگل ارتقا دهیم و درآمد سایت را افزایش دهیم؟ سئو یک رشته تخصصی است و باید توسط فرد یا افرادی انجام شود که در این زمینه دانش و مهارت کافی را دارند. شما می توانید به چند شیوه با این متخصصان کار کنید:

  1. استخدام سئو کار و سایر اعضای تیم سئو به صورت تمام وقت 
  2. همکاری پروژه ای یا پاره وقت با سئوکار
  3. برون سپاری سئوی سایت به آژانس های سئو و دیجیتال مارکتینگ

مورد اول برای کسب و کار های بزرگ که توان استخدام کل تیم را دارند مناسب است اما اگر کسب و کار شما به آن اندازه بزرگ نیست، می توانید به صورت پروژه ای یا پاره وقت قرارداد ببندید. با این حال همکاری با آژانس های سئو و دیجیتال مارکتینگ چه برای کسب و کار های کوچک چه بزرگ گزینه بهتری است. اما چرا؟

مزایای همکاری با آژانس سئو و دیجیتال مارکتینگ

  • دردسر های مصاحبه و استخدام سئوکار را ندارید.
  • می توانید از سطوح مختلف خدمات متناسب با نیاز خودتان استفاده کنید.
  • کلیه کار های مدیریتی و کنترل کیفیت و نظارت بر کار توسط آژانس انجام شده و شما به صورت منظم گزارش دریافت می کنید.
  • نیازی به استخدام جداگانه بقیه اعضای تیم نیست.
  • می توانید خدماتی مثل گوگل ادز یا سوشال مدیا مارکتینگ را هم از همان آژانس بگیرید.
  • می توانید به جای آزمون و خطا، از تجربه چندین ساله آژانس سئو استفاده کنید.

مراحل سئو سایت وکالت اختصاصی

سئو یک فرایند چند مرحله ای و چند وجهی است که اجرای آن زمان می برد و باید به صورت مداوم و اصولی انجام شود. به همین دلیل است که در مبحث سئو همیشه از تیم سخن می گوییم و نگاه ما بلند مدت است. به طور خلاصه مراحل سئو سایت را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

  1. در ابتدای کار سایت به صورت کامل و همه جانبه آنالیز می شود.
  2. اقداماتی که لازم است روی سایت انجام گیرد به همراه نتیجه آنالیز در قالب یک پروپوزال به مدیر کسب و کار تحویل داده می شود.
  3. یک جلسه با مدیر کسب و کار جهت ارائه کامل اطلاعات و پاسخ به سوالات برگزار می شود.
  4. در صورت رضایت، فرایند سئو سایت وکلا با امضا قرارداد شروع می شود.
  5. در ابتدای کار یک برنامه جامع برای سئو سایت با اهداف مشخص نوشته می شود.
  6. بهینه سازی های اولیه و ضروری روی سایت شروع می شود.
  7. پلن محتوایی بر اساس تحقیق کلمه کلیدی برای سایت طراحی می شود.
  8. فرایند تولید و انتشار محتوا توسط تیم کارفرما یا تیم دی ام سرویس اجرا می شود. 

پس از انجام اقدامات اولیه و شروع کار، فرایند سئو سایت به صورت یک برنامه منظم تحت نظارت مدیر سئو ادامه می یابد و گزارش کار به صورت هفتگی و ماهیانه به مدیر کسب و کار ارائه می شود. پلن ها و استراتژی های کاری به صورت مداوم اصلاح و به روز می شوند تا بازدهی کار همواره در بهترین حالت ممکن باشد.

سئو سایت وکالت چقدر زمان می برد؟

همانطور که قبل تر هم اشاره کردیم، سئو فرایندی زمان بر است و شما نباید انتظار داشته باشید که یک شبه نتیجه بگیرید. با این حال این که منظور از زمان بر بودن دقیقا چیست و سئو سایت وکالت چقدر زمان می برد سوال پیچیده ای است که نمی توان به راحتی پاسخ داد.

نکته ای که درباره سئو باید در نظر داشته باشید این است که هر چه زمان بیشتری از شروع سئو بگذرد، نتیجه بهتری می گیرید. پس از شروع کار ممکن است حتی در هفته اول تغییرات ملموسی را در سایت خود مشاهده کنید و قطعا در یکی دو ماه اول، بازدید سایت شما کمی بیشتر می شود. با وجودی که این نتایج در اکثر پروژه ها ملموس هستند، اما هدف اصلی سئو در این مدت کوتاه برآورده نمی شود. برای این که از سئو نتیجه درستی بگیرید، باید حداقل 4 تا 6 ماه صبر کنید. البته به شرطی که کار سئو به صورت مداوم و منظم انجام شود. 

هزینه سئو سایت وکالت چقدر است؟

هزینه سئو سایت وکالت یکی از اولین سوالاتی است که کسب و کار ها از ما می پرسند. هزینه سئو سایت در دی ام سرویس با توجه به نیاز وب سایت تعیین می شود. بر اساس بودجه ای که کارفرما می تواند برای سئو اختصاص دهد، به او پلن متناسب پیشنهاد می شود. 

خدمات تخصصی انجام سئو سایت وکالت

دی ام سرویس با چندین سال تجربه موفق سئو سایت های مختلف و همکاری با برند های مطرح در پروژه های متعدد، خدمات تخصصی انجام سئو سایت در سعادت آباد را با استراتژی های سئو کلاه سفید و کلاه خاکستری ارائه می دهد. جهت دریافت خدمات تخصصی انجام سئو سایت در سعادت آباد تهران، درخواست خود را از طریق فرم درج شده در این صفحه برای ما ارسال کنید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره بیشتر، از طریق چت آنلاین سایت یا شماره تماس موجود در سایت، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سوالات متداول شرکت طراحی سایت و سئو سایت وکالت

بازه زمانی طراحی وبسایت را نمیتوان دقیق اعلام کرد چرا که به مسائل مختلفی مرتبط است از جمله :

  • امکانات وبسایت
  • میزان صفحات
  • طراحی مد نظر کارفرما
  • و…

اما به طور میانگین در بهترین حالت یک هفته زمان خواهد برد تا یک سایت فروشگاهی طراحی و پیاده سازی شود

بله، ما در تیم dmservice قبل از طراحی وبسایت طبق قولی که داده بودیم مشاوره رایگان سئو به کارفرما داده می شود، و وبسایت طراحی شده با بروز ترین متد روز سئو بهینه خواهد شد تا در آینده باعث کاهش هزینه سئو سایت شود.