DMSERVICE

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

طراحی سایت خبری حرفه ای

آیا میخواهید یک سایت خبری حرفه ای داشته باشید ؟ آژانس تبلیغاتی ما با تیم مجرب از طراحان وب، به شما کمک می کند تا یک سایت خبری جذاب و کارآمد برای کسب و کار خود ایجاد کنید. تماس بگیرید و به تجربه ما در زمینه طراحی سایت خبری اعتماد کنید.

ویژگی های طراحی سایت خبری حرفه ای

خدمات سئو سایت خبرگزاری شامل چه مواردی است ؟​

مشاوره سئو سایت

مشاوره سئو سایت

طراحی سایت خبری حرفه ای با وردپرس

استراتژی سئو سایت

افزایش سرعت سایت​

افزایش سرعت سایت

افزایش سرعت سایت​

ساخت بک لینک

استراتژی سئو سایت

منتورینگ سئو

طراحی سایت خبری حرفه ای با وردپرس

تدوین استراتژی محتوا

طراحی سایت خبری حرفه ای با وردپرس

سئو محلی ( Local Seo )

آنالیز و رفع خطا سایت

آنالیز و رفع خطا سایت

طراحی سایت خبری حرفه ای با وردپرس

بهینه سازی تجربه کاربری

اگر خبرنگار هستید یا به اخبار و خبرنگاری علاقه دارید، می‌توانید با راه‌اندازی یک سایت خبری فعالیت خود را شروع کنید؛ در این شرایط، علاوه بر خودتان دیگر خبرنگاران هم می‌توانند در سایت شما خبرهایشان را منتشر کنند.

وب سایت خبری چیست؟

به طور کلی می‌توان گفت که سایت خبری، سایتی است که جدیدترین اخبار را در تمام موضوعات مهم مانند اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و … را به صورت روزانه منتشر می‌کند. در سایت‌های خبری معمولا دو یا چند خبرنگار فعال خبرها را جمع‌آوری و منتشر می‌کنند.

لازم به ذکر است که وب سایت خبری باید همواره به‌روز باشد و جدیدترین اخبار را در اختیار کاربران قرار دهد. در غیر این صورت، وب سایت خبری موردنظر اعتبار و اهمیت خود را از دست می‌دهد و جای خود را به دیگر وب‌ سایت‌های خبری واگذار می‌کند.

طراحی سایت خبری ارزان

امروزه شرکت‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ در ایران و جهان، خدمات طراحی انواع مختلف سایت‌ها از جمله سایت خبری را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. اگر به دنبال طراحی سایت خبری ارزان اما شیک و جذاب هستید، آژانس دیجیتال مارکتینگ دی ام سرویس بهترین انتخاب شما خواهد بود.

در این آژانس طراحان سایت با تجربه‌ای حضور دارند که به راحتی سایت خبری موردنظر شما را با ظاهر دلخواهتان طراحی می‌کنند. پشتیبانی سایت (بعد از طراحی) هم بر عهده دی ام سرویس است تا در صورت بروز هرگونه مشکل برای سایت، آن را رفع کنند.

طراحی سایت خبری وردپرس

وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای طراحی سایت خواهد بود. سایت‌های وردپرسی امنیت و سرعت بالایی دارند؛ به همین دلیل توصیه می‌شود که حتما سایت خود را با وردپرس طراحی کنید. توجه داشته باشید که امنیت سایت‌های خبری به شدت اهمیت دارد و به هیچ عنوان نباید دست اشخاص غیرمرتبط با این حوزه بیوفتد. اگر به دنبال طراحی سایت خبری وردپرس با قیمت ارزان هستید، با دی ام سرویس تماس بگیرید.

طراحی سایت خبری 0 تا 100 بدون کدنویسی

احتمالا تا کنون تصور می‌کردید که برای طراحی سایت حتما باید کدنویسی کنید. با وجود وردپرس، برای طراحی سایت نیازی به کدنویسی ندارید و می‌توانید از این سیستم استفاده کنید. البته برای استفاده از وردپرس هم باید آموزش ببینید و دوره‌هایی را پشت سر بگذارید تا به آن مسلط شوید. اگر دانش کافی در این زمینه ندارید، دی ام سرویس همراه شما است تا طراحی سایت خبری 0 تا 100 بدون کدنویسی را برایتان با کیفیت بالا و قیمت مناسب، انجام دهد.

راه اندازی سایت خبری

راه اندازی سایت خبری، بدون شک یکی از بهترین راه‌ها برای به اشتراک گذاری اخبار و اطلاعات جدید به مخاطبان در سر تا سر جهان هستی می باشد. با توجه به اهمیت بالای محتوا و به روز بودن اطلاعات در دنیای دیجیتال، سایت خبری می‌تواند یک پلتفرم موثر برای انتقال اخبار و رویدادهای روز باشد.

برای راه اندازی یک سایت خبری موفق، ابتدا باید یک استراتژی محتوا قوی داشته باشید که شامل انتخاب دسته بندی‌های مناسب، تولید محتوای جذاب و جذب مخاطبان هدف است. همچنین، طراحی و رابط کاربری سایت باید ساده، قابل دسترس و جذاب باشد تا کاربران به راحتی به اطلاعات دسترسی پیدا کنند.

بهینه‌سازی SEO نیز یک نکته حیاتی در راه اندازی سایت خبری است. با استفاده از کلمات کلیدی مناسب و بهینه‌سازی محتوا، می‌توانید جایگاه خود در نتایج جستجو را بهبود دهید و ترافیک سایت خود را افزایش دهید.

در نهایت، پشتیبانی و به‌روزرسانی منظم سایت خبری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. با مراقبت و مدیریت صحیح، محتوای خبری شما قابل اعتماد و جذاب برای مخاطبان خواهد بود.

طراحی سایت خبری ورزشی

آیا تا کنون به داشتن یک سایت اخبار ورزشی فکر کرده‌اید؟ سایت‌های خبری ورزشی معمولا بیشترین بازدید را در طول روز دارند چرا که افراد علاقه‌مند به ورزش در ایران و جهان، بی‌شمار هستند. شما می‌توانید با طراحی سایت خبری ورزشی، تعداد زیادی از افراد را به سمت خود بکشانید. علاوه بر این، چنین سایت‌های درآمد بسیار خوبی دارند. اگر به دنبال طراحی سایت خبری ورزشی هستید اما دانش کافی برای انجام این کار را ندارید، از خدمات طراحی سایت دی ام سرویس استفاده کنید.

راه اندازی سایت خبری

راه اندازی سایت خبری به تنهایی و یک نفره کار نسبتا دشواری است؛ به همین دلیل، بهتر است از شخص یا شرکت‌های فعال در زمینه طراحی سایت کمک بگیرید. علاوه بر این، پشتیبانی چنین سایت‌هایی هم می‌تواند چالش برانگیز باشد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ دی ام سرویس با تجربه و سابقه‌ای که در زمینه طراحی سایت دارد، از صفر تا صد راه اندازی سایت خبری همراه شما خواهد تا هیچ مشکلی برای انجام این کار نداشته باشید. تمامی ابزارها و امکانات لازم برای راه اندازی سایت خبری و دیگر سایت‌ها در دی ام سرویس وجود دارد.

امکانات سایت خبری

سایت خبری باید امکانات زیادی داشته باشد تا کاربران را به خود جذب کند. بخش تحریریه اخبار، نشریه، جایگاه‌های تبلیغاتی، بخش تماس با ما، نظرسنجی، بخش کامنت‌ها و از همه مهم‌تر تصاویر و فیلم‌ها یا حتی ثبت نام کاربران در سایت، از جمله امکاناتی است که یک سایت خبری باید از آن‌ها برخوردار باشد. دی ام سرویس با درک تمام این موارد، کامل‌ترین و بهترین سایت خبری را از نظر امکانات برایتان طراحی می‌کند.

نمونه سایت خبری

آژانس دیجیتال مارکتینگ دی ام سرویس از ابتدای فعالیت خود سایت‌های مختلفی از جمله سایت‌های خبری را برای مشتریان خود طراحی کرده است. این نمونه‌ها، نشان‌دهنده کیفیت کار بالای دی ام سرویس است چرا که هرکدام از این سایت‌ها پذیرای کاربران زیادی هستند و در دسته سایت‌های خبری محبوب قرار می‌گیرند.

از جمله برترین نمونه سایت خبری حرفه ای در جهان می توان به :

  1. BBC News
  2.  CNN
  3.  The New York Times
  4.  The Guardian
  5. Al Jazeera
  6. Reuters
  7. Associated Press
  8. The Washington Post
  9. Bloomberg
  10.  Fox News

ویژگی‌ های یک سایت خبری خوب

همانطور که گفته شد، یک سایت خبری خوب باید امکانات زیادی داشته باشد. اولین مورد، بخش نظرات است که کاربر بتواند به راحتی نظر خود را درباره خبر موردنظر بیان کند. طراحی سایت خبری باید به صورتی باشد که چشم کاربر از دیدن صفحه خسته نشود. این مورد به دلیل اینکه کاربران معمولا زمان طولانی را در سایت‌های خبری سپری می‌کنند، اهمیت بالایی دارد.

البته مهم‌ترین ویژگی که یک سایت خبری خوب باید از آن برخوردار باشد، به‌روز بودن و پوشش اخبار در تمامی موضوعات است. سایت‌های خبری هر روز باید جدیدترین اخبار همان روز را منتشر کنند تا کاربر احساس رضایت داشته باشد. خواندن اخبار مربوط به گذشته و قدیمی برای کاربران جالب و خوشایند نیست.

سرعت هم یکی دیگر از ویژگی‌های مهم سایت‌های خبری است. در واقع کاربر باید در سریع‌ترین زمان ممکن به اخبار دلخواهش دسترسی پیدا کند؛ انتظار طولانی‌مدت برای باز شدن صفحه موردنظر برای کاربران آزاردهنده است. به همین دلیل باید سرعت یک سایت خبری بالا باشد و صفحات موردنظر در سریع‌ترین زمان ممکن باز شوند.

بهترین قالب های سایت خبری

به طور کلی قالب های زیادی برای سایت‌های مختلف از جمله سایت‌های خبری طراحی شده است. برای انتخاب قالب سایت خبری ابتدا باید به سلیقه و البته سادگی آن توجه کرد. اگر سایت خبری طراحی کرده‌اید، حتما از قالب‌های مخصوص سایت خبری استفاده کنید. این قالب‌ها مخصوص سایت‌های خبری بهینه شده‌اند و برای آپلود تصاویر و فیلم‌های خبری مناسب هستند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ دی ام سرویس با تجربه بالایی که در زمینه طراحی سایت خبری دارد، از بهترین قالب های سایت خبری برای شما استفاده می‌کند. شما می‌توانید قالب دلخواه خود را به دی ام سرویس معرفی کنید تا سایت موردنظرتان با همان قالب طراحی شود.

طراحی سایت خبری ورزشی

طراحی سایت خبری ورزشی

در دنیای پرتلاش و پرجذاب ورزش، دسترسی به اخبار و اطلاعات به روز و کامل از رویدادهای ورزشی بسیار اهمیت دارد. طراحی یک وب‌سایت خبری ورزشی با توجه به نیازهای مخاطبان فعال در این حوزه، از اهمیت بالایی برخوردار است.

شرکت ما با تجربه و تخصص در زمینه طراحی سایت‌های خبری ورزشی، به عنوان یک شریک قابل اعتماد در ارائه خدمات حرفه‌ای و کارآمد در این حوزه شناخته می‌شود. تیم متخصص ما با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های بهینه‌سازی، به طراحی و توسعه وب‌سایت‌های خبری ورزشی با رویکرد جذاب و کاربرمحور می‌پردازد.

با انتخاب شرکت طراحی سایت دی ام سرویس برای طراحی سایت خبری ورزشی، شما مطمئن خواهید بود که نیازهای مخاطبان خود را به بهترین شکل ممکن برآورده کرده و به دنبال جلب توجه و جذب مخاطبان فعال در حوزه ورزش هستید. منتظر همکاری با شما برای طراحی یک سایت خبری ورزشی منحصر به فرد هستیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها