DMSERVICE

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
نکات استخدام سئوکار

نکات مهم استخدام سئوکار

عناوین مطلب

سئو مهم‌ترین و تخصصی‌ترین کار برای رشد پایدار بازدید و فروش یک سایت است. اگر دانش کافی از سئو ندارید، حتما باید یک سئوکار استخدام کنید تا بتواند با دانشی که دارد، صفحات سایت شما را بهینه‌سازی و ارائه استراتژی سئو درست و هدف دار رتبه وبسایت شما را در نتایج گوگل بهبود ببخشد. در این مطلب از دی ام سرویس قصد داریم تمام نکات مهم برای استخدام سئوکار را به شما یاد خواهیم داد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

استخدام سئوکار چه اهمیتی دارد؟

سئو اصلی‌ترین عامل به موفقیت رسیدن یک کسب و کار اینترنتی است. در واقع بدون سئو، نمی‌توانید کسب و کار خود را در فضای اینترنتی و پر رقابت این روزها به کاربران معرفی کنید و ناشناخته باقی می‌مانید؛ از طرفی دیگر، سئو دانشی نیست که بتوانید طی مدت زمان کوتاهی به آن مسلط شوید و کوچک‌ترین اشتباه در انجام کارهای مربوط به آن می‌تواند جریمه سنگینی برای شما و کسب و کارتان به همراه داشته باشد. در این شرایط، باید برای استخدام یک سئو کار حرفه ای اقدام کنید.

بعد از استخدام، سرنوشت کسب و کار و به موفقیت رسیدن آن کاملا به دانش سئوکار بستگی دارد. استخدام سئوکار حرفه‌ای و با تجربه اهمیت بسیار زیادی دارد؛ سئو مانند یک شمشیر دو لبه است که اگر استراتژی درستی داشته باشید و سئوکار اصولی آن را پیش ببرد، به موفقیت می‌رسید در غیر این صورت شکست خواهید خورد.

سئوکار حرفه‌ای و سئوکار غیرحرفه‌ای چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

همانطور که گفته شد، سئو مانند یک شمشیر دو لبه است که اگر به درستی انجام شود، شما را به موفقیت چشم‌گیری در گوگل می‌رساند و اگر اشتباه انجام شود، نتیجه‌ای غیر از هدر رفتن زمان و هزینه برایتان به همراه نخواهد داشت. به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم حتما به نکات استخدام سئوکار توجه داشته باشید و با توجه به آن، برای استخدام سئو کار حرفه ای اقدام کنید. مهارت و تجربه سئوکار اهمیت فراوانی در به موفقیت رسیدن کسب و کار اینترنتی شما خواهد داشت.

سئوکار حرفه‌ای به هیچ عنوان رتبه یک گوگل را تضمین نمی‌کند چرا که در سئو تضمینی وجود ندارد؛ برای مثال، نمی‌توان گفت که در یک سال آینده شما با سئو قطعا به رتبه یک گوگل خواهید رسید. اگر سئوکار موردنظر چنین ادعایی کرد، بهتر است که با او همکاری نکنید.

سئوکار حرفه‌ای برای تمام کارهایی که روی سایت شما انجام می‌دهد، برنامه دارد و استراتژی آن از قبل تعیین شده است. اگر سئوکارتان نمی‌داند که دقیقا چه کاری انجام می‌دهد و اطلاعی از استراتژی خود ندارد، بدون شک سئوکار حرفه‌ای نیست. توجه داشته باشید که برخی از سئوکارهای غیرحرفه‌ای با انجام کارهای خلاف قوانین گوگل نه‌تنها سایت را به موفقیت نمی‌رسانند، بلکه باعث می‌شوند تا سایت شما برای همیشه از نتایج گوگل حذف شود.

سئوکار حرفه‌ای اطلاعات سئوییِ به‌روزی دارد. سئو دانش ثابتی نیست و همواره در حال حرکت است؛ اگر نگاهی به منابع خارجی بیندازید، به خوبی متوجه می‌شوید که الگوریتم‌های گوگل و سئو همواره در حال تغییر و تکامل هستند. به همین دلیل، سئوکار حرفه‌ای باید اطلاعات به‌روزی داشته باشد تا بتواند با تسلط کامل به الگوریتم‌های جدید، سایت شما را به سمت موفقیت هدایت کند.

بسیاری از سئوکارها برای اینکه زودتر به دستمزد خود برسند، از سئو کلاه سیاه استفاده می‌کنند. سئو کلاه سیاه ممکن است برای مدت زمان نسبتا کمی سایت شما را به صفحات بالا برساند اما بعد از آن جریمه‌های زیادی از سمت گوگل روانه سایتتان خواهد شد. سئو کلاه سیاه به کارهایی گفته می‌شود که برای دور زدن قوانین گوگل و الگوریتم‌های به وجود آمده است تا سایت را برای مدت زمان کوتاهی به رتبه‌های بالا برساند. اگر سئوکار شما از این روش استفاده کرده است، به هیچ عنوان به او اعتماد نکنید.

انواع روش‌های همکاری با سئوکار

روش‌های مختلفی برای استخدام سئو کار حرفه ای وجود دارد. شما می‌توانید با توجه به شرایطی که دارید، از این روش‌ها بهره بگیرید و با سئوکار موردنظر ارتباط برقرار کنید. در ادامه به معرفی انواع روش‌های همکاری با سئوکار می‌پردازیم.

استخدام تمام وقت و حضوری سئوکار

یکی از بهترین روش‌ها برای همکاری با سئوکار، استخدام تمام وقت و حضوری او است. اگر شرکتی دارید، حتما سئوکار را به صورت حضوری و تمام وقت استخدام کنید؛ این روش موجب افزایش تمرکز سئوکار و البته افزایش بهره‌وری می‌شود. احتمال رسیدن به موفقیت در این روش (در صورتی که سئوکار مهارت بالایی داشته باشد) بالا است. در این روش سئوکار موردنظر تمام وقت و تمرکز خود را روی پروژه و سایت شما می‌گذارد و با شرکت دیگری همکاری نخواهد کرد.

استخدام تمام وقت و غیرحضوری سئوکار

استخدام تمام وقت و غیرحضوری سئوکار هم برای افرادی مناسب است که فضایی برای فعالیت نیروهای خود ندارند. در این شرایط سئوکار به صورت غیرحضوری و آنلاین با شما در ارتباط خواهد بود. توجه داشته باشید که در این روش هم مانند روش بالا، سئوکار تمام وقت و تمرکز خود را روی سایت شما می‌گذارد و با شرکت دیگری همکاری ندارد.

استخدام شرکت سئوکار

یکی دیگر از روش‌ها که بازدهی بالایی دارد و مهارت طرف مقابل کاملا سنجیده‌ شده است، استخدام شرکت سئوکار است. شرکت‌های سئو به دلیل رزومه و فعالیت‌های مشخص و موفق، کاملا مورد اعتماد هستند. در این شرایط پروژه سئوی شما توسط نیروهایتان انجام نمی‌شود؛ به عبارتی دیگر، شما پروژه‌ را برون‌سپاری کرده‌اید. همانطور که گفته شد، یکی از مهم‌ترین نکات استخدام سئوکار مهارت سئوکار موردنظر است که با استفاده از خدمات شرکت‌های سئو و دیجیتال مارکتینگ، مهارت سئوکار موردنظر تضمین‌شده است.

آژانس دی ام سرویس یکی از بهترین و ماهرترین شرکت‌های در زمینه مدیریت سئو در ایران است که می‌توانید هرگونه پروژه سئویی خود را به این شرکت بسپارید. دی ام سرویس انواع مختلف خدمات سئو را به مشتریان ارائه می‌دهد.

ویژگی‌ها و نکات مهم سئوکار خوب چیست؟

بعد از اینکه با نکات استخدام سئوکار آشنا شدید، بهتر است با ویژگی‌های یک سئوکار خوب هم آشنا شوید تا با استفاده از این نکات و ویژگی‌ها، برای استخدام سئو کار حرفه ای اقدام کنید.

1.رزومه خوب

اولین نکته‌ای که برای استخدام سئوکار باید به آن توجه داشته باشید، رزومه سئوکار است. شخص یا شرکت موردنظر باید رزومه موفقی داشته باشند تا نظر شما را به خود جلب کنند. البته بهتر است این رزومه موفق را به نسبت سال‌های فعالیتش بسنجید تا عادلانه‌تر باشد. توصیه می‌کنیم برای انتخاب مناسب سئوکار، حتما شخص یا شرکت موردنظر حداقل 3 یا 4 فاکتور مهم ذهن شما را داشته باشد. (فاکتورهای مهم برای استخدام سئوکار هر کارفرما با کارفرمای دیگر متفاوت است)

2.سوابق کاری موفق

سوابق کاری موفق هم دقیقا نشان‌دهنده مهارت و تکنیک بالای سئوکار است. بدون شک سئوکاری که سوابق کاری موفق زیادی داشته باشد، در اولویت‌های اول برای استخدام قرار می‌گیرد و نسبت به دیگر گزینه‌ها مناسب‌تر است.

3.اطلاعات به‌روز

سئوکار خوب باید اطلاعات به‌روزی داشته باشد و هم‌گام با الگوریتم‌های سئو و گوگل پیش‌برود و با خواندن مقالات مختلف از منابع معتبر، به این الگوریتم‌ها مسلط شود.

4.تضمین ‌نکردن رتبه یک گوگل

یک سئوکار خوب هیچ‌وقت رتبه یک گوگل را تضمین نمی‌کند. در سئو هیچ تضمینی وجود ندارد و فقط یک سئوکار غیرحرفه‌ای رتبه یک را تضمین می‌کند؛ توجه داشته باشید که تضمین رتبه یک گوگل دروغی است که برخی اشخاص یا شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ و سئوی غیرحرفه‌ای برای دریافت پروژه به شما می‌دهند

5. استراتژی سفید

اطمینان حاصل کنید که سئوکار شما از روش‌های سئو کلاه سفید یا کلاه خاکستری برای بهبود رتبه وبسایت شما استفاده می‌کند و از روش سئو کلاه سیاه استفاده نمی کند.

6. ارائه گزارش به صورت مرتب از سرچ کنسول گوگل

همانطور که در مطالب قبلی گفتیم گوگل سرچ کنسول یک ابزار برای رفع خطا های وبسایت و بررسی جایگاه و روند رشد یا افت کلمات کلیدی است، حتما به صورت ماهانه و دقیق از سئوکار خود گزارش سرچ کنسول را دریافت نمائید تا مطمئن شوید روند وبسایت مثبت است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها