DMSERVICE

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
سایت هایی که با وردپرس ساخته شده اند, نمونه سایت فروشگاهی با وردپرس ,نمونه سایت خبری با وردپرس,نمونه سایت شرکتی با وردپرس

سایت هایی که با وردپرس ساخته شده اند [ فروشگاهی/آموزشی/خدماتی ]

عناوین مطلب

یکی از سوالاتی که اکثر افرادی که شک به طراحی سایت با وردپرس دارند این است که چه سایت هایی با وردپرس ساخته شده اند، در ادامه به معرفی بهترین سایت هایی ایرانی و خارجی که با وردپرس ساخته شده اند خواهیم پرداخت.

در ایران هم سایت های زیادی با استفاده از وردپرس طراحی شده‌اند. آمار جالبی در این زمینه وجود دارد؛ 35 درصد از تمام وب‌سایت‌های جهان از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده می‌کنند. تعداد کل وب‌سایت‌ها در حال حاضر بیش از 7.1 میلیارد است، که حدود 600 میلیون از آن‌ها وب‌سایت‌های وردپرسی هستند!

در این مقاله، به سفری هیجان‌انگیز در دنیای وب‌سایت‌های ایرانی ساخته شده با وردپرس می‌رویم و با تعدادی از این غول‌های ایرانی آشنا می‌شویم.

اما قبل از سفر، اجازه دهید با دو گروه از منتقدان وردپرس آشنا شویم:

گروه اول: افرادی که تجربه کافی در وردپرس ندارند و به دلیل عدم تسلط، سایت‌های ضعیف و پر از اشکال طراحی می‌کنند. آنها به اشتباه وردپرس را مقصر می‌دانند، در حالی که مشکل از عدم مهارت آنهاست.

گروه دوم:افرادی که از کدنویسی برای طراحی سایت سود می‌برند و برای تخریب رقیب، وردپرس را نقد می‌کنند. آنها به جای ارائه مزایای روش طراحی سایت با کدنویسی، به دنبال تخریب وردپرس هستند.

اما واقعیت چیست؟

وردپرس ابزاری قدرتمند و انعطاف‌پذیر است که به شما امکان می‌دهد به راحتی و با کمترین هزینه، وب‌سایت خود را طراحی کنید.

فرقی نمی‌کند چه نوع سایتی می‌خواهید، وردپرس برای شما راه‌حلی دارد:

  • فروشگاهی
  • آموزشی
  • شرکتی
  • دانلودی
  • بلاگ
  • و …

پس اگر به دنبال راهی سریع، آسان و مقرون به صرفه برای طراحی وب‌سایت خود هستید، وردپرس بهترین انتخاب برای شماست.

در ادامه، تعدادی از بهترین وب‌سایت‌های ایرانی ساخته شده با وردپرس را در دسته‌های مختلف معرفی می‌کنیم:

بهترین سایت های طراحی شده با وردپرس

نمونه سایت فروشگاهی با وردپرس

اگر برای شما هم سوال بود نمونه سایت فروشگاهی با وردپرس که طراحی و اجرا شده چه وبسایت هایی هستند البته لزوما این وبسایت ها در حال حاضر از پلتفرم وردپرس استفاده نمیکنند در ادامه لیستی از این وبسایت را آورده ایم :

نمونه سایت آموزشگاهی با وردپرس

اگر برای شما هم سوال بود نمونه سایت آموزشگاهی با وردپرس که طراحی و اجرا شده چه وبسایت هایی هستند البته لزوما این وبسایت ها در حال حاضر از پلتفرم وردپرس استفاده نمیکنند در ادامه لیستی از این وبسایت را آورده ایم :

نمونه سایت شرکتی با وردپرس

اگر برای شما هم سوال بود نمونه سایت شرکتی با وردپرس که طراحی و اجرا شده چه وبسایت هایی هستند در ادامه لیستی از این وبسایت را آورده ایم :

نمونه سایت خبری با وردپرس

اگر برای شما هم سوال بود که نمونه سایت خبری با وردپرس که طراحی و اجرا شده چه وبسایت هایی هستند در ادامه لیستسی از این وبسایت را آورده ایم :

نمونه سایت دانلودی با وردپرس

  • فارسروید
  • دانلودها

نمونه سایت وبلاگ با وردپرس

  • زومیت
  • دیجی‌کالا مگ
  • بلاگ ترید

این وبسایت ها فقط چند نمونه از وب‌سایت‌های ایرانی طراحی شده با وردپرس هستند.

بهترین سایت های خارجی ساخته شده با وردپرس

در انتهای این سفر، به شما قول می‌دهم که نظرتان راجع به وردپرس تغییر خواهد کرد و به قدرت و انعطاف‌پذیری این غول دنیای وب‌سایت‌ها پی خواهید برد.