DMSERVICE

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
بهترین افزونه حساب کاربری وردپرس

بهترین افزونه حساب کاربری وردپرس

عناوین مطلب

اگر با وردپرس و فضای آن آشنا باشید، می‌دانید که وردپرس از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. یکی از این بخش‌های مربوط به کاربران، حساب کاربری است. در سایت‌های فروشگاهی، پنل کاربری بیشترین اهمیت را دارد چرا که کاربران از طریق همین پنل می‌توانند سفارشات خود را ثبت کنند. در این مطلب از آژانس دیجیتال مارکتینگ دی ام سرویس قصد داریم بهترین افزونه حساب کاربری برای وردپرس را به شما معرفی کنیم.

بهترین افزونه حساب کاربری وردپرس چیست؟

اگر به دنبال افزونه حساب کاربری رایگان هستید، بهتر است به مخزن وردپرس مراجعه کنید. در آن‌جا افزونه‌های زیادی برای حساب کاربری وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

افزونه حساب کاربری وردپرس Ultimate Member

بهترین افزونه حساب کاربری وردپرس

التیمیت ممبر یکی از افزونه‌های رایگان مربوط به حساب کاربری وردپرس است که افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند. این افزونه رایگان امکانات مختلفی دارد و کار با آن راحت است. توجه داشته باشید که Ultimate Member با ووکامرس کاملا سازگار است و می‌توانید با استفاده از آن یک پنل کاربری فروشگاهی هم برای کاربران خود طراحی کنید.

افزونه حساب کاربری up

از قدرتمندترین و محبوب‌ترین افزونه ایجاد حساب کاربری در وردپرس می‌توان به up هم اشاره کرد. افزونه پنل کاربری پیشرفته وردپرس یکی دیگر از افزونه‌هایی است که با آن هم می‌توانید هم در وردپرس و هم در ووکامرس پنل کاربری بسازید.

لازم به ذکر است که افزونه حساب کاربری up رایگان نیست. تقریبا هیچ افزونه حساب کاربری رایگانی پیدا نمی‌شود که به اندازه افزونه up امکانات داشته باشد. شما می‌توانید این افزونه را از سایت‌های مختلف خدمات وردپرس و ووکامرس، خریداری کنید.

افزونه حساب کاربری Registration Magic

بهترین افزونه حساب کاربری وردپرس

یک افزونه طراحی صفحه حساب کاربری ووکامرس و وردپرس رایگان، معمولا پیچیدگی‌های خاصی دارد؛ اما افزونه حساب کاربری Registration Magic از این پیچیدگی‌ها برخوردار نیست و کار با آن راحت است.

شما می‌توانید انواع فرم‌های عضویت و ورود کاربران را با چند کلیک توسط این افزونه، ایجاد کنید. نکته قابل توجه درباره کار با این افزونه، انگلیسی بودن و پشتیبانی نکردن آن از زبان فارسی است. در واقع شما باید با زبان انگلیسی با این افزونه کار کنید اما امکان اینکه فرم‌هایتان را به زبان فارسی ایجاد کنید، وجود خواهد داشت.

افزونه حساب کاربری AR Member

یکی از افزونه‌های حساب کاربری وردپرس و ووکامرس که امکانات کمتری نسبت به up دارد، AR Member است. هیچ نسخه رایگانی از این افزونه وجود ندارد و برای استفاده از آن حتما باید نسخه پریمیومش را خریداری کنید.

در حال حاضر برخی از سایت‌ها از این افزونه استفاده می‌کنند و حساب‌های کاربری پیشرفته‌ای با آن می‌سازند. قیمت پریمیوم افزونه حساب کاربری AR Member نسبتا بالا است؛ اما اگر مشکلی از نظر مالی ندارید، می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد.

افزونه حساب کاربری WP User Manager

بهترین افزونه حساب کاربری وردپرس

WP User Manager هم یکی دیگر از ‌افزونه‌های ایجاد حساب کاربری برای وردپرس است. این افزونه کاملا رایگان است و با آن می‌توانید پنل‌ کاربری جذابی طراحی کنید. این افزونه از رابط کاربری و تنظیمات ساده‌ای برخوردار است و با آن می‌توانید بسیاری از فرم‌ها را با طراحی جذاب و دلنشین، طراحی کنید.

افزونه حساب کاربری WP User Manager برای دانلود در سایت‌های مختلف وجود دارد. شما می‌توانید این افزونه را به راحتی از مخزن وردپرس دانلود کنید. سایت‌های زیادی از این افزونه استفاده می‌کنند و پنل‌ کاربری جذابی دارند.

افزونه حساب کاربری Profile Builder

بهترین افزونه حساب کاربری وردپرس

اگر به دنبال استفاده از یک افزونه برای ایجاد حساب کاربری در وردپرس هستید که رابط کاربری آسانی داشته باشد، Profile Builder گزینه مناسبی برایتان است. این افزونه هم در دو نسخه رایگان و پریمیوم طراحی شده است. در نسخه رایگان آن می‌توانید تنها یک فرم ثبت نام ایجاد کنید اما در نسخه پریمیوم محدودیتی وجود ندارد.

این افزونه از ری‌کپچای گوگل هم پشتیبانی می‌کند که در این شرایط خیال شما از نظر اسپم نشدن سایت و ورود ربات‌ها راحت خواهد بود. نسخه رایگان این افزونه را می‌توانید از سایت‌های مختلف دانلود کنید. برای دریافت نسخه پریمیوم افزونه حساب کاربری Profile Builder هم به سایت اصلی این افزونه مراجعه کنید.

افزونه حساب کاربری رایگان Member Press

اگر به دنبال افزونه حساب کاربری رایگان با امکانات بالا هستید، افزونه Member Press انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. این افزونه امکانات مختلفی مانند عضویت ویژه در سایت دارد. البته توجه داشته باشید که این افزونه در دو نسخه رایگان و حرفه‌ای وجود دارد که نسخه رایگان آن از امکانات کمتری در مقایسه با نسخه حرفه‌ای، برخوردار است. نسخه رایگان ممبر پرس هم کاملا کار راه‌انداز است و می‌توانید با آن پنل کاربری جذابی طراحی کنید.

افزونه شخصی سازی حساب کاربری ووکامرس

بهترین افزونه حساب کاربری وردپرس

اگر به دنبال افزونه ویرایش حساب کاربری ووکامرس جهت شخصی‌سازی حساب کاربری هستید، بدون شک بهترین گزینه و انتخاب شما افزونه Customize My Account Page خواهد بود. این افزونه می‌تواند طرح‌های زیبایی به صفحه حساب کاربری مشتریان شما در ووکامرس اضافه کند.

این افزونه رایگان نیست و برای استفاده از آن، باید هزینه بپردازید. البته قیمت افزونه Customize My Account Page نسبت به کاربرد و کارایی که دارد، چندان گران نیست و ارزش خرید دارد. شما می‌توانید این افزونه را از سایت‌های معتبر خریداری کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها