DMSERVICE

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

طراحی سایت 100% رایگان به شرط سئو

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

خرید افزونه المنتور پرو elementor Pro : راهنمای جامع + خرید

با خرید افزونه المنتور پرو (Elementor Pro)، به راحتی صفحات وردپرس خود را طراحی کنید. این افزونه به عنوان حرفه‌ای‌ترین و پیشرفته‌ترین صفحه‌ساز وردپرس شناخته می‌شود و یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد سایت‌های وردپرسی با طراحی‌های جذاب و مدرن است. با دانلود و استفاده از المنتور، می‌توانید صفحات سایت خود را با سرعت و کیفیت بهتری نسبت به گذشته طراحی کنید.

استفاده از المنتور فارسی بسیار آسان است و نیاز به کدنویسی یا مهارت فنی خاصی ندارد. تنها کافی است عناصر مختلف را با کشیدن و رها کردن در جای مناسب قرار دهید. امکانات گسترده‌ای که المنتور فارسی در اختیارتان قرار می‌دهد، به شما این امکان را می‌دهد تا سایت وردپرسی خود را به شکلی دلخواه و بی‌نقص طراحی کنید.

برای بهره‌برداری کامل از تمامی قابلیت‌های این افزونه، نیاز است که نسخه رایگان المنتور و نسخه پرو المنتور فارسی را به طور همزمان نصب و فعال کنید. با همراهی مگاتم، بیشتر با این افزونه قدرتمند آشنا شوید و از امکانات بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید.

امکانات افزونه المنتور پرو فارسی:

افزونه elementor pro با مجموعه‌ای از ویژگی‌های برتر، صفر تا صد طراحی سایت را به یک فرآیند ساده و لذت‌بخش تبدیل کرده است. قابلیت ویرایش تمام اجرا وب‌سایت، ساخت پاپ آپ‌های هوشمند و مدرن، قابلیت ساخت صفحات و آرشیو محصولات، پشتیبانی از موس و موشن و اسکرول افکت و محصول اورجینال با آپدیت و پشتیبانی حرفه‌ای از جمله ویژگی‌های این افزونه است و از دیگر ویژگی‌های ارزشمند آن می‌توان موارد زیر را نام برد:

ساختن فرم ها به صورت زنده

طراحی تمام فرم های خود را در پلاگین Elementor به صورت زنده انجام دهید. فیلدهای مختلف را انتخاب کرده و به راحتی در فاصله‌ها، ستون‌ها و طرح بندی تغییر ایجاد کنید و کنترل همه چیز را در دست داشته باشید، بدون اینکه از محیط ویرایشگر خارج شوید.

طراحی ویرایشگر کشیدن و رها کردن (Drag & Drop)

پلاگین المنتور پرو به شما امکان می‌دهد تا صفحات وب‌ سایت خود را بدون نیاز به دانش کدنویسی طراحی کنید. در این افزونه فقط کافی است المان‌های مورد نظرتان را در صفحه مورد نظر بکشید و رها کنید.

قابلیت طراحی واکنش‌گرا (Responsive Design)

با افزونه المنتور پرو می‌توانید صفحات وب سایت را به‌گونه‌ای طراحی کنید که در تمامی دستگاه‌ها به‌خوبی نمایش داده شوند. این ویژگی باعث می‌شود تا شیوه نمایش صفحات وب سایت متناسب با هر دستگاهی که کاربران دارند تنظیم شود.

برخورداری از کتابخانه قالب‌های آماده

افزونه elementor pro شامل بیش از ۳۰۰ قالب آماده و حرفه‌ای است که در کتابخانه قالب‌های آماده آن قرار دارند. با استفاده از این قالب‌ها، می‌توانید به‌سادگی صفحات سایت خود را شروع کنید و بر اساس نیازها و سلیقه خود شخصی‌سازی کنید.

طراحی بصری

پلاگین المنتور پرو از رویکرد طراحی بصری استفاده می‌کند؛‌ به این معنا که کاربران می‌توانند به‌سادگی المان‌های مختلف را به صفحات خود اضافه کنند، محتوای آن‌ها را تغییر دهند و بدون نیاز به هیچ دانش کدنویسی و تنها با چند کلیک، آن‌ها را شخصی‌سازی کنند.

لیست محتویات بسته المنتور پرو دی ام سرویس

  1. آخرین ورژن المنتور پرو
  2. افزونه جت المنت آخرین ورژن
  3. افزونه رنک مث پرو
  4. تمپلیت 5 هدر پر طرفدار

بله ، محدودیت دامنه ندارید بعد از خرید

بله، کاملا رایگان آپدیت می شود