DMSERVICE

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

طراحی سایت 100% رایگان به شرط سئو

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ پزشکی

دی ام سرویس – همراه شما در مسیر موفقیت دیجیتال

دی ام سرویس با ارائه خدمات کامل دیجیتال مارکتینگ برای پزشکان و کلینیک‌ها، به شما کمک می‌کند تا حضور آنلاین خود را تقویت کنید و توجه و اعتماد مراجعین بیشتری را جذب کنید. از جمله خدمات ما در زمینه تبلیغات پزشکی میتوان به:

  • طراحی سایت پزشکی
  • مشاوره و مدیریت سئو وب سایت پزشکی
  • خدمات مدیریت و بازاریابی محتوا پزشکی
  • خدمات تولید محتوای فارسی و انگلیسی
  • تبلیغات کلیکی گوگل ادز پزشکی
  • سوشال مدیا مارکتینگ
dmservice

آژانس دیجیتال مارکتینگ پزشکی

ما در دی ام سرویس مجموعه ای از خدمات را برای موفقیت کسب و کار های آنلاین ارائه می دهیم:

  • طراحی سایت 
  • مشاوره و مدیریت سئو وب سایت
  • خدمات مدیریت و بازاریابی محتوا
  • خدمات تولید محتوای فارسی و انگلیسی
  • تبلیغات کلیکی گوگل ادز
  • سوشال مدیا مارکتینگ

در دنیای بازاریابی امروز، دیگر روش‌های جذب مشتری و مراجع سابق به روش تبلیغات سنتی و آفلاین، کاربردی ندارند و هر کسب و کاری که برای جذب مخاطبان جدید از دیجیتال مارکتینگ کمک نگیرد در مدت زمان کوتاهی محکوم به مرگ خواهد بود و در این میان، کسب و کارهای پزشکی نیز مستثنی نیستند و هر متخصص پزشکی برای پیشرفت و برندینگ به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ پزشکی نیاز دارد.

شما پس از سال‌ها درس خواندن و زحمت کشیدن در رشته پزشکی، در هنگام ورود به بازار کار، با معضل بزرگی به نام نداشتن مراجع و مطرح نبودن نام‌تان میان‌ همکاران‌تان، مواجه خواهید شد و در این شرایط نیاز به یک استراتژی حرفه‌ای برای درخشش برندتان در صنعت پزشکی دارید تا مردم شما را به عنوان یک پزشک خبره در حیطه تخصص‌تان بشناسند و به شما مراجعه کنند و در این شرایط، دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می‌کند.

دیجیتال مارکتینگ، راه بقای کسب و کارهای پزشکی در دنیای امروز است!

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال (Digital marketing) نوعی از روش بازاریابی است که در بستر فضای آنلاین به کمک ابزارهای دیجیتال و راه‌های ارتباطی جدید مثل شبکه‌های اجتماعی، وب سایت، ایمیل و …. انجام می‌شود.

 تغییرات دنیای بازاریابی و جذب مشتریان جدید در دهه اخیر به گونه‌ای بوده است که اکثر کسب و کارها برای حفظ بقای خود و افزایش فروش سود و برندینگ، از دیجیتال مارکتینگ کمک می‌گیرند.

چرا پزشکان به دیجیتال مارکتینگ، نیاز دارند؟

در بازاریابی امروز، نوع کسب و کار شما برای استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ مطرح نیست! چون این روزها تمامی افراد با هر سن و سالی از شبکه‌های اجتماعی و فضای آنلاین برای کارهای ریز و درشت خودشان استفاده می‌کنند و در چنین شرایطی که مراجعان شما در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت، پرسه می‌زنند منطقی است که از روش بازاریابی استفاده کنید که مخاطب هدف شما را راحت‌تر نشانه می‌گیرد و کسب و کار شما را سریع‌تر به فروش و سود می‌رساند.

8 دلیل مهم برای استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ

  1. مقرون به صرفه بودن
  2. بازدهی سریع
  3. دسترسی راحت به مخاطب هدف
  4. درصد بالای بازگشت سرمایه
  5. ایجاد تعامل و درگیری با مخاطب
  6. انعطاف‌پذیری و تطبیق‌پذیری
  7. امکان تجزیه و تحلیل
  8. دسترسی جهانی

کدام دسته از پزشکان به دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند؟

فرقی ندارد که در کدام یک از شاخه‌های دنیای پزشکی، مشغول فعالیت هستید،  شما با هر نوع تخصص و هر میزان تجربه‌ای که داشته باشید، برای رشد و پیشرفت در حیطه شغلی‌تان نیاز دارید که از بازاریابی دیجیتال برای برندینگ و افزایش مراجعین مطب‌تان کمک بگیرید.

مهم‌ترین تخصص‌های پزشکی که به دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند:

  1. پزشکی اطفال
  2. دندانپزشکی
  3. انکولوژی
  4. روانپزشک
  5. بیهوشی
  6. تخصص زنان و زایمان
  7. ارتوپد
  8. جراح عمومی
  9. مغز و اعصاب
  • پزشکی ورزشی
  • گوش و حلق و بینی
  • چشم پزشکی
  • گوارش
  • غدد و رشد و …..

دی ام سرویس، چه خدماتی ارائه می‌کند؟

حالا که به این مسئله پی بردیم تمامی کسب و کارهای پزشکی برای رشد، برندینگ و افزایش فروش و تعداد مراجعان و …. پزشکی به خدمات دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند، در ادامه همراه ما باشید تا با مهم‌ترین خدمات دی ام سرویس به کسب و کارهای پزشکی برای ورود به دنیای جذاب دیجیتال مارکتینگ، آشنا شوید.

طراحی سایت

اولین قدم برای ورود کسب و کار پزشکی شما به دنیای بازاریابی دیجیتال و جذب مراجعین جدید، طراحی یک وب سایت حرفه‌ای است. سایت شما معرف هویت برند شخصی و تخصص شما است پس باید آن را به یک تیم حرفه‌ای و با تجربه بسپارید تا با در نظر گرفتن پرسونای مخاطبان هدف شما در اینترنت، بهترین سایت شخصی را برای شما خلق کنند.

تیم طراحی سایت دی ام سرویس، با سال‌های سابقه حرفه‌ای و تجربه درخشان در زمینه طراحی انواع سایت برای متخصصین پزشکی در ایران، در خدمت شما است تا با کم‌ترین هزینه، یک سایت جذاب و حرفه‌ای برای برند شما به عنوان بهترین پزشک در حیطه تخصصی‌تان خلق کند.

سئو

فرض کنید که شما حرفه‌ای‌ترین پزشک در حیطه تخصص‌تان هستید و رو دست ندارید اما مطب شما در جایی از شهر است که هیچکسی دسترسی راحت به شما ندارد و جلوی چشم بیماران نیستید! در این حالت نباید توقع داشته باشید که مراجعین برای شما صف بکشند! ماجرای داشتن بهترین سایت در دنیای اینترنت نیز از همین قرار است!

 سایت شما برای اینکه جلوی چشم مخاطبان باشد و برای شما مراجع بیاورد نیاز به سئو دارد. سئو یعنی بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو ! … زمانی که سئو سایت شما به خوبی انجام شده باشد مردم می‌توانند از طریق سرچ کردن شما را پیدا کنند و به مطب‌تان مراجعه کنند.

پشتیبانی سایت

بعد از طراحی سایت و انجام اقدامات اساسی برای سئو، باز هم کار ما تمام نمی‌شود چون وب سایت تازه متولد شده شما مثل نوزادی است که نم نم جان گرفته و در حال رشد است و در این شرایط، وب سایت شما نیاز به یک پشتیبان 24 ساعته دارد تا حواسش به همه چیز باشد و از ایجاد دردسر و نارضایتی مخاطب، جلوگیری کند.

 ما در دی ام سرویس، حواس‌مان به تمامی این نکات ریز و درشت است و به شما خدمات پشتیبانی 24 ساعته بعد از طراحی و سئو سایت ارائه می‌کنیم تا نگران هیچ چیزی نباشید. متخصصان دی ام سرویس، پس از اتمام پروسه طراحی سایت، همگام با سئو، پشتیبانی کامل از سایت را نیز به شما ارائه می‌کنند.   

تبیلغات و گوگل ادز

احتمالا پوسترها و بنرهای تبلیغاتی همکاران‌تان را روی در و دیوارهای شهر به خاطر دارید؟ … برای دیده شدن در دنیای آنلاین نیز مثل فضای آفلاین به تبلیغات و بازاریابی نیاز دارید. البته جنس تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ متفاوت است و قرار نیست پوستر تبلیغاتی روی دیوارهای شهرتان بچسبانید!

متخصصان دیجیتال مارکتنینگ با درنظر گرفتن بودجه و هدف شما بهترین استراتژی تبلیغات و بازاریابی آنلاین را برای کسب و کار شما طراحی می‌کنند تا با کم‌ترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان، بیشترین بازدهی را از تبلیغات آنلاین داشته باشید و جلوی چشم مخاطبان هدف‌تان باشید.

تولید محتوا

محتوا ستون اصلی حیات کسب و کار شما در دنیای آنلاین است و برای زنده ماندن در مسیر پر پیچ و خم بازاریابی دیجیتال، به تولید محتوای حرفه‌ای و کاربر پسند برای جذب مخاطب جدید نیاز دارید.

 دی ام سرویس با حضور حرفه‌ای‌ترین متخصصین تولید محتوا به شما کمک می‌کند تا جذاب‌ترین محتوای مدنظر برای کسب و کار پزشکی‌تان را تامین کنید و در فضای آنلاین بدرخشید. فرقی ندارد که نیاز به کدام سبک محتوا دارید، دی ام سرویس برای خلق بهترین محتوای اثر گذار، در کنار شما است.

مدیریت شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی یا سوشال مدیا مارکتینگ، یکی از مهم‌ترین شاخه‌های دیجیتال مارکتینگ است که  توجه به آن برای هر کسب و کار پزشکی که خواهان رشد در فضای دیجیتال مارکتینگ است، واجب است.

دی ام سرویس با تدوین استراتژی برای تولید محتوا و بازاریابی اصولی در شبکه‌های اجتماعی به شما کمک می‌کند تا صفحات پرمخاطب و جذابی در سوشال مدیا داشته باشید و مراجعین زیادی از طریق شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام و اینستاگرام جذب کنید.

تبلیغات ویدئویی

ویدئو مارکتینگ، در سال‌های اخیر مورد توجه متخصصین مارکتینگ در ایران و خارج از جهان بوده است، با توجه به تغییر ذائقه مخاطبان در دنیای بازاریابی و گرایش کاربران به محتوای تصویری جذاب، محتوای ویدئویی بیشتر از گذشته، اهمیت پیدا کرده است و این روزها بسیاری از پزشکان در پلتفرم‌هایی مثل یوتیوب، نماشا، آپارات و … محتوای ویدئویی باکیفیت و جذاب برای برندینگ و جذب مخاطب جدید تولید می‌کنند.

دی ام سرویس نیز در این مسیر به شما کمک‌ می‌کند تا با داشتن یک استراتژی حرفه‌ای و هدفمند، حضوری درخشان در فضای ویدئو مارکتینگ داشته باشید. متخصصان تولید محتوای دی ام سرویس با در نظر گرفتن پتانسیل‌های برند شخصی و ذائقه مخاطبان شما، بهترین سناریوهای ویدئویی را برای شما می‌نویسند و شما می‌توانید به کمک این نوشته‌ها، قصه‌های برندتان را به جذاب‌ترین شکل ممکن برای مخاطبان‌تان به تصویر بکشید.

گزارش عملکرد

حتی بهترین عملکرد بازاریابی که بتواند کسب و کار شما به اوج نقطه فروش و سود دهی برساند نیز در پایان ماه، نیاز به یک گزارش جامع و تحلیل مفصل از عملکرد کلی و فعالیت‌های انجام شده با توجه به بودجه دارد.

 دی ام سرویس در پایان هر ماه، یک گزارش کامل از تمامی فعالیت‌های انجام شده همراه تفسیر نتایج و … خدمت شما ارائه می‌کند و شما می‌توانید با همکاری دی ام سرویس برای ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ، خیالتان راحت باشد که می‌دانید بودجه‌تان در کدام بخش از بازاریابی آنلاین، خرج شده است و چه نتایجی دریافت کرده‌اید.

برای خلق یک مسیر تازه در دنیای دیجیتال مارکتینگ، کنارتان هستیم!

مسیر تبدیل شدن به یک پزشک نامدار و مشهور در سطح شهر و یا حتی کشور، با گذشت، تفاوت‌های بسیاری کرده است و این روزها علاوه بر گذرکردن از مسیر پرپیچ و خم تحصیلات آکادمیک، به حضور درخشان در فضای بازاریابی آنلاین نیز نیاز دارید تا برند شما در فضای مجازی و اینترنت، شناخته شود و بتوانید در همان‌ سال‌های آغاز فعالیت خود در رشته‌تان، به عنوان یک پزشک مشهور و موفق، شروع به کار کنید و بدرخشید.

چرا باید دم ام سرویس را انتخاب کنیم؟

این روزها آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ متعددی در زمینه ارائه خدمات بازاریابی دیجیتال به کسب و کارهای پزشکی، مشغول فعالیت هستند و در این شرایط، احتمالا این پرسش مهم برای شما ایجاد می‌شود که چرا باید برای رشد و برندینگ نام شخصی و کسب و کار پزشکی‌تان، از دی ام سرویس کمک بگیرید؟

·       6 ویژگی اصلی آژانس دیجیتال مارکتینگ دی ام سرویس

  1. حضور متخصصین حرفه ای
  2. خدمات با قیمت مناسب
  3. تجربیات درخشان در زمینه برندینگ پزشکان مختلف
  4. تجربه برگزاری انواع کمپن های فروش
  5. دانش کافی از مخاطبان حوزه پزشکی
  6. ایجاد ارزش افزوده بالا

هزینه خدمات دیجیتال مارکتینگ برای پزشکان چقدر است؟

خدمات دیجیتال مارکتینگ مثل طراحی سایت، سئو، مدیریت شبکه‌های اجتماعی و … جزو آن دسته از خدماتی محسوب می‌شوند که نمی‌توان تعرفه ثابتی برای آن‌ها مشخص کرد چون عوامل مختلفی بر قیمت نهایی این خدمات، اثر می‌گذارند.

 اگر شما هم به عنوان یک پزشک قصد کمک گرفتن از دیجیتال مارکتینگ برای برندینگ نام شخصی و افزایش مراجعین‌تان را دارید می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان دی ام سرویس استفاده کنید تا از قیمت دقیق خدمات دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارتان نیز مطلع شوید.

·       لیست عوامل موثر بر قیمت خدمات دیجیتال مارکتینگ برای پزشکان

  1. پیچیدگی پروژه
  2. تجربه متخصصین
  3. سطح دسترسی به منابع
  4. زمانبدی پروژه
  5. اهداف نهایی
  6. خدمات مورد نیاز
  7. گستردگی بازار هدف
  8. ابزارهای مورد نیاز
  9. کیفیت خدمات

سخن پایانی

بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ، یکی از مهم‌ترین روش‌های بازاریابی برای پزشکان در سال 2024 محسوب می‌شود و همه پزشکان با هر نوع تخصص و میزان تجربه‌ای برای رشد و شکوفا شدن در میان رقبای خود به حضور جدی در دنیای بازاریابی دیجیتال نیاز دارند.

اگر شما هم قصد دارید که قدم در مسیر پرپیچ و خم دیجیتال مارکتینگ بگذارید و از راه بازاریابی در دنیای آنلاین، به جامعه جدیدی از مراجعان دسترسی پیدا کنید و برند تازه‌ای برای خودتان بسازید به یک تیم متخصص برای درخشش در این مسیر نیاز دارید. دی ام سرویس با سال‌ها سابقه درخشان و حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا به عنوان یک پزشک، با حرفه‌ای‌ترین استراتژی در مسیر دیجیتال مارکتینگ، حرکت کنید و رو به رشد باشید.

برای درخششی تازه، در کنار شما هستیم !