DMSERVICE

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

طراحی سایت پزشکی / دندانپزشکی / مطب با وردپرس

طراحی سایت پزشکی

وجه تمایز طراحی سایت در dmservice

بالاترین بازدهی در طراحی

سرعت بهینه وبسایت

رعایت اصول سئو

تجربه کاربری حرفه ای

رابط کاربری حرفه ای

امکانات متنوع

طراحی سایت لوازم پزشکی

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت لوازم پزشکی

ساخت و راه اندازی سایت فروشگاه اینترنتی یکی از بهترین راه ها برای شروع کسب و کار اینترنتی یا توسعه کسب و کار های حضوری است. داشتن یک سایت بهینه، جذاب و استاندارد، نه تنها برای شروع کار ضروری است بلکه به رشد سریع کسب و کار آنلاین شما نیز کمک قابل توجهی می کند.
برای راه اندازی و طراحی سایت پزشکی خود می توانید از خدمات طراحی سایت پزشکی شرکت دی ام سرویس استفاده کنید

طراحی سایت دندانپزشکی

طراحی سایت دندانپزشکی

اگر به دنبال یک وبسایت برای معرفی شرکت و تیم خودت در بالاترین سطح در زمینه طراحی سایت دندانپزشکی هستید میتوانید روی توان فنی و طراحی حرفه ای شرکت طراحی سایت dmservice حساب کنید
medid

طراحی سایت مطب دکتر

طراحی سایت مطب دکتر

طراحی سایت مطب دکتر

اگر به دنبال یک وبسایت برای معرفی شرکت و تیم خودت در بالاترین سطح در زمینه طراحی سایت مطب دکتر هستید میتوانید روی توان فنی و طراحی حرفه ای شرکت طراحی سایت dmservice حساب کنید

 

چرا طراحی سایت مطب برای پزشکان و دندانپزشکان مهم است؟

این روزها پزشکان و دندانپزشکان برای ارائه بهتر خدمات حوزه سلامت در سریع‌ترین زمان ممکن نیاز به طراحی وب سایت پزشکی دارند. یک سایت معتبر و کاربر پسند که بیماران سریعا بتوانند به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند، نیاز هر پزشکی است. هرچند که برخی از پزشکان را می‌بینیم که حتی با توجه به تعداد بیماران و مراجعه‌کنندگان بالا، اعتقادی به داشتن سایت ندارند. اما ورود دنیای دیجیتال به جهان پزشکی نیز غیرقابل انکار است. 

سایت‌های پزشکی و دندانپزشکی می‌توانند به شکل وردپرسی و بدون نیاز به کدنویسی طراحی شوند. البته این ساده‌ترین و محبوب‌ترین روشی است که اغلب افراد استقبال می‌کنند.

 با توجه به اینکه طراحی وردپرسی پزشکی نیاز به پرداخت هزینه کم‌تری دارد، معمولا پرطرفدار و محبوب است. در ادامه با مزایای طراحی سایت برای پزشکان و دندانپزشکان بیش‌تر آشنا شوید:

بیش‌تر دیده شدن با داشتن سایت 

طراحی وب‌سایت دندان پزشکی و پزشکی به پزشک کمک می‌کند تا بیش‌تر دیده شود و در دسترس باشد. با توجه به اینکه میزان جستجوی افراد در حوزه سلامت افزایش یافته است، امکان اینکه پزشکان و دندانپزشکان بتوانند تعداد مشتری‌های بالقوه خود را افزایش دهند هم بیش‌تر می‌شود. طراحی سایت مخصوص پزشکان تنها یک کارت ویزیت دیجیتال نیست، بلکه یک ابزار بازاریابی قوی برای رسیدن به بازار کار بیش‌تر است.

ایجاد اعتماد و اعتبار 

طراحی وب‌سایت دندانپزشکی، اولین قدم برای ایجاد اعتماد و اعتبار در عرصه پر رقابت سلامتی است. پزشک یا دندانپزشک می‌تواند گواهینامه‌های تخصصی خود را در سایت بارگذاری کند و برای مخاطبان به نمایش بگذارد و با این روش اعتماد ایجاد کند و اعتبار خود را افزایش دهد.

بهبود تعامل و امکان برقراری ارتباط با بیمار

با دریافت خدمات طراحی سایت پزشک، راه‌های مختلفی برای ارتباط با بیمار ایجاد می‌شود. برای مثال ایجاد ویژگی‌هایی مثل امکان نوشتن نظرات در پست‌های وبلاگی یا ایجاد صفحه پرسش‌های متداول و چت‌ آنلاین به بیماران این فرصت را می‌دهد تا به آسانی با پزشک خود ارتباط بگیرند. این تعامل منجر به بهبود ارتباط بین پزشک و بیمار می‌شود و مراقبت و رضایت بیمار را افزایش می‌دهد.

امکان برنامه‌ریزی منظم و مدیریت کارآمد ویزیت بیماران

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی کمک می‌‎کند تا پزشکان بهتر و کارآمدتر زمان قرار ملاقات بیماران را کنترل و مدیریت کنند. از طرفی نوبت‌دهی آنلاین برای بیماران هم آسان‌تر است و فرآیند آن، سریع‌تر طی می‌شود. 

امکان ارائه خدمات و تخصص

طراحی سایت دندانپزشکی این امکان را برای دکتر دندانپزشک فراهم می‌کند تا خدمات و تخصص‌های خود را به راحتی و به‌صورت واضح بیان کنند. جالب است بدانید که این شفافیت و وضوح در بیان خدمات به بیمارانی که به دنبال دریافت خدمات خاص هستند، بسیار کمک می‌کند. اگر طراحی سایت مطب به‌ درستی انجام شود، موجب جلب رضایت بیماران و به دنبال آن، دریافت آسان‌تر خدمات پزشکی خواهد شد.

امکانات موجود در سایت برای پزشکان و دندانپزشکان

یکی از بخش‌های جالب در طراحی سایت مطب برای پزشکان و دندانپزشکان برخورداری از امکانات مختلف است. یک نمونه سایت پزشکی خوب باید امکانات زیر را داشته باشد:

  • نمایش رزومه کاری و تحصیلی پزشک
  • امکان پرداخت مبلغ ویزیت به‌صورت آنلاین
  • امکان نوبت‌دهی آنلاین و تعیین وقت ویزیت
  • نمایش بیمه‌های طرف قرارداد با پزشک
  • انتشار اخبار روز پزشکی دنیا
  • امکان درج پرونده‌های پزشکی بیماران و مراجعه‌کنندگان
  • امکان ثبت مکان در گوگل مپ روی سایت

با ثبت درخواست طراحی وب سایت پزشکان در شرکت دی ام سرویس، می‌توانید از این امکانات در سایت بهره‌مند شوید. با وجود این امکانات، دسترسی بیماران به پزشک یا دندانپزشک هم راحت‌تر می‌شود.

ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی سایت مطب

دسترسی به یک وب‌ سایت پزشکی عالی، فرصت حضور آنلاین موثر را هم برای پزشکان و هم برای بیماران فراهم می‌کند. این موضوع بسیار مهم است که برای طراحی سایت وردپرسی پزشکی یا با هر سیستم مدیریت محتوای دیگر، به مجموعه‌ای دسترسی داشته باشید که طراحی سایت را به‌صورت فرایند انجام می‌دهد. مهم‌ترین ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت مطب شامل موارد زیر هستند:

تجربه و دانش تخصصی طراحی سایت

طراحی سایت جزو بخش‌هایی است که همه‌ ساله به روز می‌شود و تغییرات زیادی پیدا می‌کند. برای طراحی وب سایت دندانپزشکی باید از شرکتی خدمات بگیرید که تجربه و دانش کافی در این زمینه داشته باشد. برای مثال در گذشته ریسپانسیو بودن سایت روی صفحه موبایل، اهمیتی نداشت. اما امروزه اگر سایتی سازگار با موبایل طراحی نشود، کاملا منسوخ است.

برای مثال می‌توانید از یک شرکت باتجربه پیش از هر کاری بپرسید که طراحی سایت پزشکی وردپرسی بهتر عمل می‌کند یا غیر وردپرسی و با کدنویسی؟ هرچه درخواست طراحی و ایجاد سایت پزشکی شما از مدل و سبک پیچیده‌تر باشد، مسلما شرکتی را باید انتخاب کنید که تجربه بیش‌تری هم داشته باشد. متخصصان شرکت دی ام سرویس، طراحی سایت پزشکی با وردپرس را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام می‌دهند. 

آشنایی با نحوه طراحی بصری سایت

برای یک سایت دندانپزشکی و پزشکی واجب است که از نظر زیبایی شناختی یعنی UI مناسب باشد و رابط کاربری مناسبی را هم ارائه دهد. این زمانی میسر خواهد شد که شرکت طراحی سایت مطب که انتخاب می‌کنید به اندازه کافی در این زمینه تجربه و دانش داشته باشد. 

آشنایی با سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ 

این موضوع برای طراحی سایت مخصوص پزشکان به خوبی صدق می‌کند و بهتر است پیش از تصمیم به ایجاد سایت و دریافت خدمات، با شرکتی وارد مذاکره شوید که کارهای دیگری هم به‌ جز طراحی انجام می‌دهد. خدماتی مثل سئو و بهینه‌سازی موتورهای جستجو، تولید محتوا و تبلیغات گوگل ادز.

مراحل سفارش طراحی سایت مخصوص پزشکان و دندانپزشکان

برای سفارش طراحی وب سایت پزشکان و دندانپزشکان ابتدا با تیم دی ام سرویس وارد مذاکره می‌شوید. مشاوران ما پیش از اینکه تصمیم نهایی بگیرند، نکات مهمی که باید بدانید را برای شما توضیح می‌دهند. مراحل به تفکیک شامل فرآیند زیر است:

  • ثبت سفارش طراحی سایت مطب و پزشکی 
  • جلسه مشاوره و گفتگو (پاسخگویی به سوالات شما، شنیدن نظرات شما و آنچه‌ که در ذهن دارید. بیان هزینه طراحی سایت پزشکی و اینکه به چه مقدار بودجه نیاز دارید.)
  • انتخاب نام دامنه و هاست 
  • ارائه یک طرح و مایند مپ اولیه برای طراحی سایت پزشک
  • تغییر طرح اولیه سایت با توجه به نظرات و خواسته شما
  • راه‌اندازی سایت پزشکی 

پشتیبانی سایت پزشکی باید چگونه باشد؟

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید پیش از طراحی سایت مطب در نظر بگیرید، نحوه پشتیبانی سایت است؛ زیرا سایت پزشکی و دندانپزشکی بیش از هر حوزه دیگری به پشتیبانی قوی نیاز دارد. این مورد دقیقا با میزان رضایت کاربران با سایت و دامنه شما در ارتباط است. هر چقدر شرایط پاسخگویی و خدمات‌دهی بهتری ارائه دهید، به همان اندازه میزان رضایت کاربران از سایت شما افزایش پیدا می‌کند. زمانی که رضایت مراجعه‌کنندگان آنلاین را به دست آورید، روی رتبه سایت پزشکی شما در رده‌بندی مرورگر گوگل تاثیر می‌گذارد و می‌توانید از رقبای خود پیشی بگیرید.

سایت پزشکی وردپرسی؛ خوب یا بد؟

برای پاسخ به این سوال که سایت پزشکی وردپرسی خوب یا بد است، ابتدا با مزایای استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس آشنا شوید:

  • امکان راه‌اندازی سایت بدون نیاز به کدنویسی
  • قیمت ارزان‌تر طراحی سایت پزشکی با وردپرس نسبت به کدنویسی
  • موبایل فرندلی بودن سایت به‌صورت خودکار
  • امکان اضافه کردن همه افزونه‌های لازم برای سئو سایت
  • سرعت ایده‌آل بارگذاری محتوای سایت

هزینه طراحی سایت پزشکی

بسته به اینکه برای طراحی سایت مطب شیوه کد نویسی را انتخاب می‌کنید یا وردپرس، هزینه فرق می‌کند. اما به طور کلی هزینه طراحی سایت پزشکی با CMS وردپرس نسبت به کد نویسی، کم‌تر است. البته با توجه به امکانات درخواستی شما، هزینه ساخت سایت پزشکی هم متفاوت خواهد بود. شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت دی ام سرویس از قیمت طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی با توجه به امکانات مورد نیازتان در مجموعه ما مطلع شوید.

برای طراحی سایت مطب باید چه کاری انجام دهم؟

برای درخواست طراحی سایت پزشکان ابتدا می‌توانید با شرکت طراحی و دیجیتال مارکتینگ دی ام سرویس وارد مذاکره شوید و همه مراحل یعنی از صفر تا صد طراحی را به متخصصان مجموعه ما بسپارید. البته پیش از انجام هر کاری بهتر است که با مخاطبان هدف و درخواست‌هایی که آن‌ها معمولا از یک سایت پزشکی دارند، آشنا شوید. سپس یک طرح اولیه در ذهن خود داشته باشید تا در جلسه مشاوره با تیم طراحی سایت، دقیقا بدانید که چه چیزی می‌خواهید. 

سوالات متداول

  1. مهم‌ترین ویژگی در سایت پزشکان و دندانپزشکان چیست؟ 

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که موجب محبوبیت طراحی وب سایت پزشکان شده است، امکان نوبت‌دهی آنلاین است؛ زیرا بیماران بدون فوت وقت، می‌توانند نوبت بگیرند.

  1. طراحی وب سایت پزشکان چقدر طول می کشد؟

مدت‌ زمان طراحی سایت پزشکی با توجه به اینکه وردپرسی باشد یا با کدنویسی انجام شود، متفاوت است. طراحی با وردپرس نهایتا 2 ماه زمان می‌برد و نمونه سایت پزشکی با کدنویسی حداقل 4 ماه.

  1. طراحی سایت پزشکی وردپرسی بهتره یا اختصاصی؟

انتخاب بین طراحی سایت با سیستم وردپرسی یا دانش برنامه‌نویسی‌ به هزینه‌ای که می‌پردازید، بستگی دارد. مزیت ایجاد وب‌ سایت پزشکی با وردپرس این است که سریع‌تر وارد بازار آنلاین خواهید شد و می‌توانید با بیماران ارتباط بگیرید. 



مراحل طراحی سایت پزشکی با ما

1

مشاوره رایگان

در این مرحله بعد از دریافت مشاوره قرار برای شما ارسال خواهد شد.

2

نیاز سنجی

در این مرحله بعد از دریافت مشاوره قرار برای شما ارسال خواهد شد.

3

عقد قرارداد

در این مرحله بعد از دریافت مشاوره قرار برای شما ارسال خواهد شد.

4

بهینه سازی معماری

در این مرحله بعد از دریافت مشاوره قرار برای شما ارسال خواهد شد.

5

نسخه اولیه

در این مرحله بعد از دریافت مشاوره قرار برای شما ارسال خواهد شد.

6

نسخه نهایی

در این مرحله بعد از دریافت مشاوره قرار برای شما ارسال خواهد شد.

مراحل طراحی سایت پزشکی با ما

1

مشاوره رایگان

در این مرحله به صورت رایگان به شما مشاوره اولیه جهت طراحی سایت پزشکی داده خواهد شد

2

امضا قرارداد

پس از مشاوره رایگان و نهایی شدن همکاری قرار داد همکاری ارسال خواهد شد

3

نیاز سنجی کارفرما

پس از امضا قرار داد نیاز سنجی کارفرما جهت انجام پروژه صورت خواهد گرفت

4

ارائه نسخه اولیه

پی از نیاز سنجی و مشخص کردن معماری سایت نسخه اولیه جهت پیش نمایش ارائه خواهد شد

5

ارائه نسخه نهایی

پس از نسخه اولیه و همفکری جهت افزایش بهره وری و نزیک شدن به ایده ال کارفرما نسخه نهایی ارائه خواهد شد

6

پشتیبانی و آموزش

پس از تحویل نسخه نهایی پشتیبانی رفع مشکلات وبسایت و اموزش نحوه کار با پنل وبسایت و استخراج اطلاعات آموزش داده خواهد شد

هزینه طراحی سایت پزشکی / دندانپزشکی

پکیج پایه طراحی سایت
میلیون تومان 8.000.000 ماهانه
  • مشاوره رایگان کسب و کار
  • بهینه سازی سرعت
  • بهینه سازی متا تایتل
  • بهینه سازی متا دیسکریپشن
  • بهینه سازی براساس سرچ کنسول
  • رفع خطاهای سرچ کنسول
محبوب
پکیج پیشرفته
میلیون تومان 10.000.000 ماهانه
  • مشاوره رایگان کسب و کار
  • بهینه سازی سرعت
  • بهینه سازی متا تایتل
  • بهینه سازی متا دیسکریپشن
  • بهینه سازی براساس سرچ کنسول
  • رفع خطاهای سرچ کنسول
پکیج فوق تخصصی سئو
تماس بگیرید ماهانه
  • مشاوره رایگان کسب و کار
  • بهینه سازی سرعت
  • بهینه سازی متا تایتل
  • بهینه سازی متا دیسکریپشن
  • بهینه سازی براساس سرچ کنسول
  • رفع خطاهای سرچ کنسول

سوالات متداول قبل از طراحی سایت و سئو پزشکی

بله ، قطعا در پروسه انجام طراحی سایت مشاوره جهت افزایش بازدهی و درامد وبسایت به کارفرما توسط مجری ارائه می شود

بله ما در تیم دی ام سرویس همواره اولویت اولمان در طراحی سایت پزشکی این است که اصول سئو را جهت افزایش بهره وری وبسایت رعایت نمائیم

دسته بندی طراحی انواع سایت